Loading...

Във форума е въведено ограничение, което позволява на потребителите единствено да разглеждат публикуваните въпроси.

djc_bg2015 avatar djc_bg2015 923 Точки

[Homework] Static Members and Namespaces (Nov 2015) - Решения

Здравейте колеги, реших да споделя моите решения на задачите.

Както винаги, ако някой намери грешки и бъгове, ще се радвам да сподели.

Поздрави!

https://github.com/vdonchev/StaticMembersAndNamespaces-Homework

11
C# OOP Basics 19/11/2015 19:11:57
MiBuena avatar MiBuena 7 Точки

Здравейте,

при мен възникна следния въпрос по отношение на именуването на папките:

По време на лекцията Наско каза, че по конвенция папките се именуват като първо се слага името на проекта после точка и после името, което сме избрали. Така обаче, когато започнем да създаваме класове вътре в съответната папка, ако името на проекта е Game, името на папката Game.Engine, неймспейсът на съответния клас вътре се генерира като:

Game.Game.Engine. Това е пример от лекцията. Сега тук в домашната, ако следваме тази конвенция при зад. Namespaces трябва да кръстим проекта Geometry, после папките вътре Geometry.Geometry2D и така неймспейсът става Geometry.Geometry.Geometry2D.

Аз гледах разни стари изпити по ООП и тази конвенция за именуване на папките не се ползва. Примерно при проект "ArmyOfCreatures", папките са си просто Contracts, Extended и Logic, а не ArmyOfCreatures.Contracts, и т.н.

Та въпросът ми е на изпита и в реална работна обстановка ние трябва ли да прилагаме тази конвенция, когато именуваме папките си? Или просто вече е прието, че може да не се спазва?

Благодаря за разяснението.

Поздрави:

0
28/11/2015 20:22:24
RoYaL avatar RoYaL Trainer 6849 Точки

Папките се именуват Game.Engine само ако са на едно ниво с Game. Ако папата е вътре в Game, тогава я кръсти само Engine. Пример - кодът на .NET : https://github.com/dotnet/corefx/tree/master/src

0
MiBuena avatar MiBuena 7 Точки

Ами в случая Game е името на проекта.

Значи когато създаваме папка в него, трябва да е просто Engine, тъй ли?

0
RoYaL avatar RoYaL Trainer 6849 Точки

Да, ето ти пример.

Тук в папката System.Collections ( https://github.com/dotnet/corefx/tree/master/src/System.Collections/src/System/Collections ) може да видиш, че има папка която се казва само Generic. Но неймспейсът на класовете вътре е System.Collections.Generic ( https://github.com/dotnet/corefx/blob/master/src/System.Collections/src/System/Collections/Generic/LinkedList.cs )

1
MiBuena avatar MiBuena 7 Точки

А, ок. Сигурно аз не съм разбрала съвсем точно примера от лекцията.

Благодаря много!

0
28/11/2015 22:20:16
Можем ли да използваме бисквитки?
Ние използваме бисквитки и подобни технологии, за да предоставим нашите услуги. Можете да се съгласите с всички или част от тях.
Назад
Функционални
Използваме бисквитки и подобни технологии, за да предоставим нашите услуги. Използваме „сесийни“ бисквитки, за да Ви идентифицираме временно. Те се пазят само по време на активната употреба на услугите ни. След излизане от приложението, затваряне на браузъра или мобилното устройство, данните се трият. Използваме бисквитки, за да предоставим опцията „Запомни Ме“, която Ви позволява да използвате нашите услуги без да предоставяте потребителско име и парола. Допълнително е възможно да използваме бисквитки за да съхраняваме различни малки настройки, като избор на езика, позиции на менюта и персонализирано съдържание. Използваме бисквитки и за измерване на маркетинговите ни усилия.
Рекламни
Използваме бисквитки, за да измерваме маркетинг ефективността ни, броене на посещения, както и за проследяването дали дадено електронно писмо е било отворено.