Функционални
Използваме бисквитки и подобни технологии, за да предоставим нашите услуги. Използваме „сесийни“ бисквитки, за да Ви идентифицираме временно. Те се пазят само по време на активната употреба на услугите ни. След излизане от приложението, затваряне на браузъра или мобилното устройство, данните се трият.
Използваме бисквитки, за да предоставим опцията „Запомни Ме“, която Ви позволява да използвате нашите услуги без да предоставяте потребителско име и парола. Допълнително е възможно да използваме бисквитки за да съхраняваме различни малки настройки, като избор на езика, позиции на менюта и персонализирано съдържание.
Използваме бисквитки и за измерване на маркетинговите ни усилия.
Папките се именуват Game.Engine само ако са на едно ниво с Game. Ако папата е вътре в Game, тогава я кръсти само Engine. Пример - кодът на .NET : https://github.com/dotnet/corefx/tree/master/src
Ами в случая Game е името на проекта.
Значи когато създаваме папка в него, трябва да е просто Engine, тъй ли?
Да, ето ти пример.
Тук в папката System.Collections ( https://github.com/dotnet/corefx/tree/master/src/System.Collections/src/System/Collections ) може да видиш, че има папка която се казва само Generic. Но неймспейсът на класовете вътре е System.Collections.Generic ( https://github.com/dotnet/corefx/blob/master/src/System.Collections/src/System/Collections/Generic/LinkedList.cs )
А, ок. Сигурно аз не съм разбрала съвсем точно примера от лекцията.
Благодаря много!