Loading...

Във форума е въведено ограничение, което позволява на потребителите единствено да разглеждат публикуваните въпроси.

yuzdjan avatar yuzdjan 0 Точки

Търся си квартира

Здравейте,

Казвам се Юзджан Мехмедов, от Русе съм и ще се преместя в София.

Търся си квартира възможно най - близко до центъра или до някоя метростанция.

Аз съм PHP програмист и почвам работа след 1 месец. През повечето време няма да ме има в квартирата, така че ако имате някаква информация моля свържете се с мен:

телефон: 0897229337

Поздрави,
Юзджан Мехмедов

0
Общи приказки
Mozez avatar Mozez 55 Точки

За да не създавам нова тема ще пиша направо тук. От няколко седмици си търся квартира, но общо взето попадам или в някакви дупки или някъде накрай света, извън всякаква цивилизация. Ако някой колега е решил по някаква причина да напуска жилището си и е доволен от престоя си там (цена, локация, общ вид на жилището) или пък просто има информация за свободно такова, ще се радвам да сподели. :)

 

Благодаря

0
Можем ли да използваме бисквитки?
Ние използваме бисквитки и подобни технологии, за да предоставим нашите услуги. Можете да се съгласите с всички или част от тях.
Назад
Функционални
Използваме бисквитки и подобни технологии, за да предоставим нашите услуги. Използваме „сесийни“ бисквитки, за да Ви идентифицираме временно. Те се пазят само по време на активната употреба на услугите ни. След излизане от приложението, затваряне на браузъра или мобилното устройство, данните се трият. Използваме бисквитки, за да предоставим опцията „Запомни Ме“, която Ви позволява да използвате нашите услуги без да предоставяте потребителско име и парола. Допълнително е възможно да използваме бисквитки за да съхраняваме различни малки настройки, като избор на езика, позиции на менюта и персонализирано съдържание. Използваме бисквитки и за измерване на маркетинговите ни усилия.
Рекламни