Професионална програма
Loading...
radi81 avatar radi81 43 Точки

Какви системи за контрол на версиите използвахте за проектите по Unity 3D

Ако може колегите, които са работили по проекти, съдържащи големи бинарни файлове да споделят как са преодолели проблема с мерджването им. При гит се получават грешки при опит да се пушнат файлове, които имат по-голям размер. 

Тагове:
0
Open Courses 06/05/2016 16:00:22
angelnb avatar angelnb 24 Точки

С моя отбор ползвахме VisualSVN Server. Работи идеално с големи файлове. В началото на тази лекция:

https://www.youtube.com/watch?v=btjijx9Sk4Q обясняват точно това.

1
06/05/2016 18:21:40
radi81 avatar radi81 43 Точки

Това го направих, но работеше само локално. Проблемът беше. че съм с два рутера, единият от които на доставчика и не мога да достъпя настройките му, за да получат достъп и други потребители. Всъщност може и да има начин, но аз да не знам как се прави. На лекцията мисля, че се обясняваше как става с модем.

0
angelnb avatar angelnb 24 Точки

Попринцип в настройките на рутера се влиза като в браузъра напишеш 192.168.1.1 или 192.168.0.1 и от там трябва да ти иска акаунт и парола, които ако не си ги променяла трябва да са акаунт: admin и парола: admin. Не знам само това с двата рутера дали не променя нещата. На мен това видео ми помогна като настройвах рутера: https://www.youtube.com/watch?v=vFHVeWNP9Sk

1