Лиценз за JetBrains продуктите.
Здравейте,
Искам да попитам, дали online студентите имат право на безплатен лиценз за продуктите на JetBrains ?
Здравейте,
Искам да попитам, дали online студентите имат право на безплатен лиценз за продуктите на JetBrains ?
Здравей, аз съм онлайн студент и отговора е ДА. Аз получих e-mail със стидентска регистрация в студентската поща на СофтУни, с която имаме привилегията да се регистрираме в jetbraibs за да получим лиценз за техните продукти.Ето цитат от мейла който аз получих: "
Здравейте,
От днес вече разполагате със студентски имейл, който ви дава безброй много привилегии и безплатен достъп до полезни инструменти и приложения в платформата Office 365.
По-долу можете да видите инструкции за ползване, както и изброените лицензи до които имате свободен достъп.
· Студентски мейл:...
· Услугата е базирана на платформатаOffice 365
· Отваря се от http://students.softuni.bg.Използвайте за идентификация:
o Потребител:***
o Парола: ***
o Може да промените вашата парола от настройките
· Може да се пренасочи друга ваша поща или да се ползва през Web / POP3 / IMAP.
· Достъп до DreamSpark за студенти:
o Регистрирайте се отhttps://www.dreamspark.com с вашия студентски мейл адрес
o Получавате безплатно лицензиран софтуер от Microsoft: Windows Server 2012, SQL Server 2014, Visual Studio 2015 + PHP Tools
o Получавате 3 месеца безплатен достъп до PluralSight – огромен каталог от съвременни онлайн курсове за разработчици и ИТ специалисти – регистрация презDreamSpark.
· Студентски лиценз за Office 365
o Получавате безплатно поща, онлайн версии на Word, Excel иPowerPoint, OneDrive и други.
· Студентски лиценз за всички продукти на JetBrains (WebStorm, PhpStorm, ReSharper, IntelliJ IDEA Ultimate)
o Регистрирайте се своя студентски мейл в JetBrains:https://www.jetbrains.com/shop/eform/students
Поздрави,The SoftUni Team"
Провери си пощата дали не си получил такъв мейл и ако не си се свържи със СофтУни за повече информация. Надявам се да съм бил полезен :-)
Да, благодаря ти, но нямам такъв мейл от СофтУни.
А как става получаването на лиценза за jetbrains? Регистрирах се със студентския имейл, но в профила ми на лицензи пише - No available licenses . Трябва му време или аз не правя нещо както трябва?
И в dreamspark не ми дава да се логна със студентския мейл :
Този акаунт в Microsoft не съществува. Въведете различен акаунт или създайте нов.
П.п. онлайн съм.
Поздрави
Влез си в пощата, студентската. Там би трябвало да са ти пратили един линк за потвърждение
A за Dreamspark регистрирай се с акаунт в Microsoft, а после си го промени на студентския.
В jetbrains, след като си се логнал виж къде да кандидатстваш за студентски лиценз. Щом ти го дадат, той е един и същ за всичките им продукти. Препоръчвам ти да си го свалиш като текстов файл (предлагат го на страничката) и после копи-пейст в продукта.
В dreamspark трябва да се регистрираш с някакъв друг мейл, различен от студентския, и после из вътре беше едно обикаляне, но в крайна сметка пак указваш, че си студент, пишеш къде (SoftUni) и го доказваш със студентския мейл.
В крайна сметка стигаш до една страничка със софтуера, който ти позволява да свалиш със студентския лиценз.
Над половин час вчера обикалях докато си наместя всички неща и ми е голяма каша в главата, затова не мога да съм по-прецизен :-(
Супер стана. Много благодаря и на двама Ви. Пиша и за другите да знаят. Регистрирате се в jetbrains със студентския мейл. След като сме се логнали в jetbrains.com, най-долу на сайта им в секция Quick List -> Get Your Student Pack. Потвърждаваме на студентския мейл и действаме ;)
После ще проверя и за dreamspark.
Поздрави
В dreamspark дори указваш очаквано време на завършване на обучението.
Но макар, че му зададох 2018 година, повече от 1 година на хапка не дава! :-)
Сигурно ще чакат потвърждение от учебната организация, в случая Софтуни, че още си студент
Благодаря за разясненията sktomov!
И аз бях забил на същото :)
Привет, аз такъв имейл също не съм получила.
В момента не можете да подновите паролата си, тъй като липсва необходима информация от вашия акаунт. Няма по-нататъшни действия, които да можете да предприемете, за да разрешите тази ситуация. Свържете се с вашия администратор и го помолете да поднови паролата вместо вас. След като имате отново достъп до своя акаунт, можете да научите как да регистрирате необходимата информация, като следвате стъпките в статията Регистриране за самостоятелно подновяване на паролата.
Ако искате, можем да се свържем с администратор във вашата организация, за да нулира паролата ви.
Не мога да вляза в пощата си и не знам какво да направя. Изписва ми горното съобщение. Някой наясно ли е?