Лиценз за JetBrains продуктите.
Здравейте,
Искам да попитам, дали online студентите имат право на безплатен лиценз за продуктите на JetBrains ?
Здравейте,
Искам да попитам, дали online студентите имат право на безплатен лиценз за продуктите на JetBrains ?
Здравей, аз съм онлайн студент и отговора е ДА. Аз получих e-mail със стидентска регистрация в студентската поща на СофтУни, с която имаме привилегията да се регистрираме в jetbraibs за да получим лиценз за техните продукти.Ето цитат от мейла който аз получих: "
Здравейте,
От днес вече разполагате със студентски имейл, който ви дава безброй много привилегии и безплатен достъп до полезни инструменти и приложения в платформата Office 365.
По-долу можете да видите инструкции за ползване, както и изброените лицензи до които имате свободен достъп.
· Студентски мейл:...
· Услугата е базирана на платформатаOffice 365
· Отваря се от http://students.softuni.bg.Използвайте за идентификация:
o Потребител:***
o Парола: ***
o Може да промените вашата парола от настройките
· Може да се пренасочи друга ваша поща или да се ползва през Web / POP3 / IMAP.
· Достъп до DreamSpark за студенти:
o Регистрирайте се отhttps://www.dreamspark.com с вашия студентски мейл адрес
o Получавате безплатно лицензиран софтуер от Microsoft: Windows Server 2012, SQL Server 2014, Visual Studio 2015 + PHP Tools
o Получавате 3 месеца безплатен достъп до PluralSight – огромен каталог от съвременни онлайн курсове за разработчици и ИТ специалисти – регистрация презDreamSpark.
· Студентски лиценз за Office 365
o Получавате безплатно поща, онлайн версии на Word, Excel иPowerPoint, OneDrive и други.
· Студентски лиценз за всички продукти на JetBrains (WebStorm, PhpStorm, ReSharper, IntelliJ IDEA Ultimate)
o Регистрирайте се своя студентски мейл в JetBrains:https://www.jetbrains.com/shop/eform/students
Поздрави,The SoftUni Team"