Подходяща платформа за сайт
Колеги,
моля за следния съвет: искам да направя сайт, който основно ще е съставен от снимки. Ще има съдържание (текст) в малки количества, и ще се разчита основно на снимков материал.
Моля за някаква насока с каква платформа да го подхвана (аз съм много начинаещ в web разработката и това което правя е тестово, но не значи, че искам да е зле направено), така, че да мога да се класирам в търсачките.
Трябва лек вариант за изобразяване на снимките и възможност за бързо отваряне на галериите.
Предварително благодаря за насоките ви.
Благодаря ти за насоката.
Аз основно имах следното в предвид: каква платформа - CMS - да използвам, която ще бъде подходяща за тази цел. Спрял съм се на WP, защото там има голяма свобода, SEO плъгини и много други.
След оромната зоологическа градина в Google (Пингвини, Колибрита, Панди и т.н.) семантиката на сайта изобщо не е най-големия проблем. Съдържанието е важно според мен, линк билдинга и т.н.
Знам, че WP си прави семантични неща, притесняваме как ще се индексира от google сайт който няма почти никакво текстово съдържание, а само снимки. Не искам да мине Пингвина и сайта ми вече никога да го няма в търсачката заради някакви линкове :)
Хостинга не ме притеснява - използвам бизнес план на H**t.bg и с тях нямам никакви ядове.
Ще се радвам ако споделиш още някакви насоки, ще ми помогнат много.И още едно питане - когато качва снимки има ли значени как са именувани от семантична гледна точка, или да си качвам снимки от именувани 1.jpg, 2.jpg, dfsdwerew.jpg и т.н.?
Здравейте, колеги.
Ако искаш нещо добре WordPrees и Joomla ще ти свършат работа аз съм фен на full контрол и затова си ги пиша на PHP и MySQL. Ако ти се занимава процети малко или изгледай семинара за ZendFramework 2. Има доста полезни неща в него..., които ще са отполза, а за галерията със снимки мога да ти препорачаст highslide галерия, аз ползвам нея в моите сайтове.