Loading...

Във форума е въведено ограничение, което позволява на потребителите единствено да разглеждат публикуваните въпроси.

it.vladimirov avatar it.vladimirov 17 Точки

Подходяща платформа за сайт

Колеги,

моля за следния съвет: искам да направя сайт, който основно ще е съставен от снимки. Ще има съдържание (текст) в малки количества, и ще се разчита основно на снимков материал.

Моля за някаква насока с каква платформа да го подхвана (аз съм много начинаещ в web разработката и това което правя е тестово, но не значи, че искам да е зле направено), така, че да мога да се класирам в търсачките.

Трябва лек вариант за изобразяване на снимките и възможност за бързо отваряне на галериите.

Предварително благодаря за насоките ви.

Тагове:
0
Общи приказки
g.stoyanov avatar g.stoyanov 776 Точки

Здравей,

въпроса ти е много... ако мога така да се изразя философски, един вид "Кое е първо кокошката или яйцето?" :).

Според мен HTML5, CSS3 и javascript (под една шапка за кратко HTML5) покриват следните изисквания:

"искам да направя сайт, който основно ще е съставен от снимки"

"има съдържание (текст) в малки количества"

"аз съм много начинаещ в web разработката" - тук изключвам javascript-a но ако наистина е много прост сайта ще се справиш - то ако не почнеш от някъде няма как да стане ;)

"да мога да се класирам в търсачките" - особенно за търсачките това е избор номер едно, ако спазваш семантиката в HTML5 разбира се :).

"лек вариант за изобразяване на снимките и възможност за бързо отваряне на галериите"

 

Това като технология. Относно платформа точно при този вариант имаш богат избор - по-точно нямаш ограничения :). Всеки уеб сървър ти върши работа. Избора ти е само до това дали е платен и дали софтуера и хардуера ти на машината/виртуалката, където ще го хостваш, го подържа. 

1
it.vladimirov avatar it.vladimirov 17 Точки

Благодаря ти за насоката.