Loading...
IPetrov007 avatar IPetrov007 19 Точки

Java vs c#

Здравейте! Моля за помощ!

Започна записването за новия курс, но съм объркан. Мислех че ще се учи само С#, но групите са 1- java и 2- С#. Има ли разлика в материала и каква е тя ако има такава?

Най-удобно ми е от 10:00, но тогава е java-та, а аз съм абсолютно начинаещ и не мога да преценя...

Тагове:
0
Programming Basics
Nedelina avatar Nedelina 5 Точки

И аз избрах Java! Някой знае ли колко е дълъг курса ?

0
JivkoJelev avatar JivkoJelev 235 Точки

2 месеца.Джавата е много добър избор според мен , малко ме е яд че за басика от август нямаше Джава , а само Си шарп , но после живот и здраве ще се преквалифицираме.

0

А относно изтеглянето на Visual Studio (предполагам че става и за Java, моля някой да ме светне) имаше няколко опции точно какъв да е... Някакви насоки ?

0
r3v3nan7 avatar r3v3nan7 365 Точки

Visual Studio е основно за C# . За Джава може да ползваш InteliJ (платена), Eclipse, Net beans(последните 2 са безплатни).  И освен IDE до колкото знам ще е необходимо да си изтеглиш и JDK - Java Development Kit. 

0
10/09/2016 23:52:30

Благодаря много, тъй като това не беше описано ( а и доколкото разбрах за пръв път има basic Java). Ще дръпна някоя от безплатните преди началото на курса :)

0
r3v3nan7 avatar r3v3nan7 365 Точки

Само още нещо. Уверете се , че инсталирате JDK , а не JRE - Java Runtime Environment (Това е за обикновените потребители, които няма да програмират, но им трябва

за да подкарват приложенията). На вас ще ви трябва JDK. Това е важно.

0

Супер, сега наинсталирах всичко :D Ако не съм се справила на курса ще поправят

1
Можем ли да използваме бисквитки?
Ние използваме бисквитки и подобни технологии, за да предоставим нашите услуги. Можете да се съгласите с всички или част от тях.
Назад
Функционални