Функционални
Използваме бисквитки и подобни технологии, за да предоставим нашите услуги. Използваме „сесийни“ бисквитки, за да Ви идентифицираме временно. Те се пазят само по време на активната употреба на услугите ни. След излизане от приложението, затваряне на браузъра или мобилното устройство, данните се трият.
Използваме бисквитки, за да предоставим опцията „Запомни Ме“, която Ви позволява да използвате нашите услуги без да предоставяте потребителско име и парола. Допълнително е възможно да използваме бисквитки за да съхраняваме различни малки настройки, като избор на езика, позиции на менюта и персонализирано съдържание.
Използваме бисквитки и за измерване на маркетинговите ни усилия.
Аз бих те посъветвал ако не винаги, то на 90 % да използваш закръгляне с плейсхолдър. По простата причина, че има случаи в които ако използваш Math.Round няма да ти даде коректен резултат, както {0:F2},n - с плейсхолдър. Но няма случаи (поне така мисля аз), в които ако използваш закръгляне с плейсхолдър и да ти даде грешен резултат (естествено трябва да гледаш условието какво се изка от тебе). Бих искал да споделя една разлика между двете закръгляния, която може би не всички знаят.
Ако например се изисква да се изпиши резултат закръглен с две цифри след запетаята и имаме следните случаи.
1 во - имаме 5.666 - и двата вида закръгляне ще ни върнат 5.67.
2ро - ако имаме 5.661 и двата вида ще върнат 5.66.
Но обърнете внимание, че ако имаме 5.00 и използваме Math.Round, той ще ни върне 5, докато с плейсхолдър ще ни върне 5.00, което е различно и в случая ще е правилно.
Дано сте ме разбрали.
Приятен ден.