Loading...

Във форума е въведено ограничение, което позволява на потребителите единствено да разглеждат публикуваните въпроси.

milk.g.anas avatar milk.g.anas 5 Точки

[Useful Info] Java или C#, с кое да започна?

Здравейте!

Аз съм абсолютно начинаещ. Искам да се запиша на курс за Java или C#. Обаче и двата започват и свършват на една и съща дата. Едва ли ще мога да се справя едновременно.

Моля, дайте ми своето мнение, кой език да науча пурво, като изхождате от това, че започвам от ниво "0". Трябва ли да започна именно с тези два езика или с някой друг? 

Тагове:
0
Programming Basics
martinatanasov0204 avatar martinatanasov0204 5 Точки

Мерцедес или БМВ да си взема? Лаптоп или компютър? Мотор или колело?

В твоя случай грешен избор няма. Според мен не е от особено голямо значение на кой език ще учиш основите на програмирането, тъй като при всички езици са еднакви. Цикъл, условна конструкция, масив и т.н не се различават почти по никакъв начин (освен по синтаксис) в различните езици. Според мен какъвто и от двата да запишеш, рано или късно ще пишеш и на другия. Научиш ли основните понятия на даден език и това да ги използваш, след време какъвто и език да ти дадат, ще го разбереш и научиш изключително лесно (говорим за основите разбира се).

Лично аз бих предпочел за начало C# тъй като именно с него започнах, харесваше ми изключително много подредбата, Visual Studio, и т.н. Писал съм и на Джава, еми не ме кефи толкова много. Някой друг би ти казал обратното, та пак повтарям - грешен избор няма да направиш каквото и да запишеш. Не го считай като животоспасяващо решение.

Успех!

0
Можем ли да използваме бисквитки?
Ние използваме бисквитки и подобни технологии, за да предоставим нашите услуги. Можете да се съгласите с всички или част от тях.
Назад
Функционални