Loading...

Във форума е въведено ограничение, което позволява на потребителите единствено да разглеждат публикуваните въпроси.

MMQuants avatar MMQuants 68 Точки

Упражненията от 27.09.2016 Exercise:Data Definition and Datatypes

 Имам препоръка към лектора Божидар Гевечанов и тя се състои във следното: когато води упражнения е добре след известно време след като сме се пробвали да решим задачите от текущата тема, да реши на проектора някоя друга задача, от тези които се считат за най-трудни. Това ще бъде полезно за online студентите и едновременно за всички останали, защото когато човек се е мъчил да реши някоя задача и след като види на практика как става това, тогава сякаш му святка нещо в главата и от там може да се подсети как да реши и другите (особено ако са тясно свързани една с друга). Примерно въпросния лектор може да вземе пример от Димана, която ни водеше упражненията от предния курс: OOP Basics и OOP Advanced. Тя беше предприела много добра стратегия: първия час студентите решават сами, след когато стане ясно коя задача ги затруднява най-много и в зависимост до къде са стигнали, тя я решаваше на проектора и след това пак ни оставаше да решаваме сами за следващия час. След това пак същата процедура. По този начин се научават много практически техникки и трикове.  Също така може да се вземе примерът и на лектора Теодор Димитров. Той също реши 2-3 задачи от най-трудните на последното упражнение. Надявам се, че тази препоръка няма да обиди лектора Божидар Гевечанов. Просто считам, че така ще има по-голяма придадена стойност на студентите, а от там ще се вдигне коефициента им на полезно действие и съответно резултатите им.

Това е личното ми мнение и не ангажирам никой с него. Просто аз лично таки ги виждам нещата и като студент бих се радвал така да се провеждат упражнинията.

Благодаря за вниманието.

5
Module: Java DB
daredevil avatar daredevil 7 Точки

Няма да пишя дълго за да се прочете . Най-просто казано да изгледат 2-3 лекции на Наков от JS последния модул примерно да пробват да следват неговия пример. Колкото повече решени задачи на лекции и упражнения толкова по добре разбираме материала и си повтаряме и потретваме в къщи или най-малко в "клас" решаваме нещата на място. Ние допълнителни упражнения и задачи когато имаме време ще си намерим от "ГУУГЛЕ-то" . Поздрави без да се сърди или обижда никой. Както Наков каза стараят се момчетата трябва и ние да ги подкрепяме и даваме насоки за да станат по добри лектори от които зависи бъдещото обучение на поколенията ....

1
Можем ли да използваме бисквитки?
Ние използваме бисквитки и подобни технологии, за да предоставим нашите услуги. Можете да се съгласите с всички или част от тях.
Назад
Функционални
Използваме бисквитки и подобни технологии, за да предоставим нашите услуги. Използваме „сесийни“ бисквитки, за да Ви идентифицираме временно. Те се пазят само по време на активната употреба на услугите ни. След излизане от приложението, затваряне на браузъра или мобилното устройство, данните се трият. Използваме бисквитки, за да предоставим опцията „Запомни Ме“, която Ви позволява да използвате нашите услуги без да предоставяте потребителско име и парола. Допълнително е възможно да използваме бисквитки за да съхраняваме различни малки настройки, като избор на езика, позиции на менюта и персонализирано съдържание. Използваме бисквитки и за измерване на маркетинговите ни усилия.
Рекламни
Използваме бисквитки, за да измерваме маркетинг ефективността ни, броене на посещения, както и за проследяването дали дадено електронно писмо е било отворено.