Упражненията от 27.09.2016 Exercise:Data Definition and Datatypes
Имам препоръка към лектора Божидар Гевечанов и тя се състои във следното: когато води упражнения е добре след известно време след като сме се пробвали да решим задачите от текущата тема, да реши на проектора някоя друга задача, от тези които се считат за най-трудни. Това ще бъде полезно за online студентите и едновременно за всички останали, защото когато човек се е мъчил да реши някоя задача и след като види на практика как става това, тогава сякаш му святка нещо в главата и от там може да се подсети как да реши и другите (особено ако са тясно свързани една с друга). Примерно въпросния лектор може да вземе пример от Димана, която ни водеше упражненията от предния курс: OOP Basics и OOP Advanced. Тя беше предприела много добра стратегия: първия час студентите решават сами, след когато стане ясно коя задача ги затруднява най-много и в зависимост до къде са стигнали, тя я решаваше на проектора и след това пак ни оставаше да решаваме сами за следващия час. След това пак същата процедура. По този начин се научават много практически техникки и трикове. Също така може да се вземе примерът и на лектора Теодор Димитров. Той също реши 2-3 задачи от най-трудните на последното упражнение. Надявам се, че тази препоръка няма да обиди лектора Божидар Гевечанов. Просто считам, че така ще има по-голяма придадена стойност на студентите, а от там ще се вдигне коефициента им на полезно действие и съответно резултатите им.
Това е личното ми мнение и не ангажирам никой с него. Просто аз лично таки ги виждам нещата и като студент бих се радвал така да се провеждат упражнинията.
Благодаря за вниманието.