Loading...

Във форума е въведено ограничение, което позволява на потребителите единствено да разглеждат публикуваните въпроси.

ti4o.bs avatar ti4o.bs 16 Точки

Е време беше ... те Nokia от водеща сила замряха супер много :)

0
LinAdmin avatar LinAdmin 78 Точки

Не забелязахте ли, че когато Нокиа назначи един Microsoft-ски "троянски кон", малко след това стойността й като компания и марка падна наполовина, че да може въпросният Microsoft  да я купи в последствие?

Така, че Nokia като водеща не замря самичка, а май й беше подадена ръка... или подложен крак, незнам точно.

2
iliev72 avatar iliev72 147 Точки

Не е точно така smile Сделката беше разследвана.

Поне нещата така изглеждат от страни , но все пак да не забравяме , че Стивън Елоп е работил и 

за Adobe , Adobe Macromedia и Juniper Networks wink

Не вярвам всички тези компании да са в списъка на Microsoft за придобване.

Винаги ще си остане съмнение особено след като сделката се финализира и бонуса на Елоп беше 25 млн. wink

0
LinAdmin avatar LinAdmin 78 Точки

Така е, но Нокиа попълва един сегмент, в който M$ така и не успяваше да се класира с години - mobile сегмента - затова представляваше такъв голям интерес за поглъщане.

0
Можем ли да използваме бисквитки?
Ние използваме бисквитки и подобни технологии, за да предоставим нашите услуги. Можете да се съгласите с всички или част от тях.
Назад
Функционални
Използваме бисквитки и подобни технологии, за да предоставим нашите услуги. Използваме „сесийни“ бисквитки, за да Ви идентифицираме временно. Те се пазят само по време на активната употреба на услугите ни. След излизане от приложението, затваряне на браузъра или мобилното устройство, данните се трият. Използваме бисквитки, за да предоставим опцията „Запомни Ме“, която Ви позволява да използвате нашите услуги без да предоставяте потребителско име и парола. Допълнително е възможно да използваме бисквитки за да съхраняваме различни малки настройки, като избор на езика, позиции на менюта и персонализирано съдържание. Използваме бисквитки и за измерване на маркетинговите ни усилия.
Рекламни
Използваме бисквитки, за да измерваме маркетинг ефективността ни, броене на посещения, както и за проследяването дали дадено електронно писмо е било отворено.