Loading...
Sasa_1111 avatar Sasa_1111 2 Точки

Нуждая се от помощ /Въведение в 3D анимация на персонаж - продължение /

Пети ден не мога да свържа правилно ефекторите със скелета.

Проблема е следният:

Когато завъртам ефекторът Body_pivot се получава едно усукване на фарчетата/ очите. Oпитах различни начини да го поправя... но без успех

По някаква причина след като свържа всички ефектори. Рамото от което очите/фарчетата излизат се завърта по оста на Body_pivot но не и по своята собствена, оставайки успоредно  на оста X. А фарчетата от своя страна си се въртят както се очаква и от това се получава усукването.
Със

 

 

В опитите си правейки го от начало мога да добавя, че всичко изглежда добре докато не сложа Ik_hande от пантата към връзката която  се управлява от ефектора "Head" ето така:

Без

0
3D Animation 04/08/2017 19:13:05
Sasa_1111 avatar Sasa_1111 2 Точки
// Warning: file: X:/Program Files/Autodesk/Maya2017/scripts/startup/rememberViewportSettings.mel line 29: Active stereo does not work with Aero enabled. Active stereo has been disabled. // 
// untitled // 
commandPort -securityWarning -name commandportDefault;
onSetCurrentLayout "Maya Classic";
// Warning: file: C:\Users\Sasho\Documents\maya\2017\prefs\filePathEditorRegistryPrefs.mel line 9: filePathEditor: Attribute 'svgToPoly.svgFilepath' is invalid or is not designated 'usedAsFilename'. // 
# Error: file: X:/Program Files/Autodesk/Maya2017/plug-ins/xgen/scripts/xgen.mel line 118: UnicodeEncodeError: file X:\Program Files\Autodesk\Maya2017\plug-ins\xgen\scripts\xgenm\xgGlobal.py line 183: ascii # 
// Error: Unable to execute xgen.mel. // 
// AbcExport v1.0 using Alembic 1.5.8 (built Dec 24 2015 17:28:19)
# pymel.core : Updating pymel with pre-loaded plugins: invertShape, mayaHIK, GamePipeline, CloudImportExport, curveWarp, tiffFloatReader, MASH, poseInterpolator, bifrostvisplugin, ATFPlugin, hairPhysicalShader, ikSpringSolver, ik2Bsolver, xgenToolkit, AbcExport, retargeterNodes, gameFbxExporter, VectorRender, OpenEXRLoader, lookdevKit, Unfold3D, Type, modelingToolkit, deformerEvaluator, renderSetup, GPUBuiltInDeformer, fbxmaya
// Warning: file: X:/Program Files/Autodesk/Maya2017/scripts/others/typeInitPlugin.mel line 39: filePathEditor: Attribute 'svgToPoly.svgFilepath' and label 'SVG' have been saved already. // 
evalDeferred "shaderBallRendererMenuUpdate";
import arnold
// Successfully imported python module 'arnold'
import mtoa
// Successfully imported python module 'mtoa'
import mtoa.cmds.registerArnoldRenderer;mtoa.cmds.registerArnoldRenderer.registerArnoldRenderer()
Maya 2017 importing module pymel 1.0.9 (X:\Program Files\Autodesk\Maya2017\Python\lib\site-packages\pymel\__init__.pyc)
// Successfully registered renderer 'arnold'
// Warning: file: X:/Program Files/Autodesk/Maya2017/scripts/startup/autoLoadPlugin.mel line 32: Loading plug-in "mtoa" has resulted in changes to the scene that may need to be saved. // 
// AbcImport v1.0 using Alembic 1.5.8 (built Dec 24 2015 17:28:19)

Това дали е нормално при старт на програмата?

0
Можем ли да използваме бисквитки?
Ние използваме бисквитки и подобни технологии, за да предоставим нашите услуги. Можете да се съгласите с всички или част от тях.
Назад
Функционални
Използваме бисквитки и подобни технологии, за да предоставим нашите услуги. Използваме „сесийни“ бисквитки, за да Ви идентифицираме временно. Те се пазят само по време на активната употреба на услугите ни. След излизане от приложението, затваряне на браузъра или мобилното устройство, данните се трият. Използваме бисквитки, за да предоставим опцията „Запомни Ме“, която Ви позволява да използвате нашите услуги без да предоставяте потребителско име и парола. Допълнително е възможно да използваме бисквитки за да съхраняваме различни малки настройки, като избор на езика, позиции на менюта и персонализирано съдържание. Използваме бисквитки и за измерване на маркетинговите ни усилия.
Рекламни
Използваме бисквитки, за да измерваме маркетинг ефективността ни, броене на посещения, както и за проследяването дали дадено електронно писмо е било отворено.