Относно записването за Tech Module
Бих искал да попитам , дали е притеснително , че още не съм получил известие , което да ми позволи да избера група за Tech Module - a , при положение , че съм платил онлайн на 2 септември (получих имейл за успешно плащане) . Обикновено веднага след плащане на даден модул се дава възможост за избор на група и записване .
Същото е и при мен ... меко казано доста несериозно отношение. Какво им пречи да пратят един мейл и да кажат какво се случва? След като и премахнаха extended формата на обучение, все повече се чудя дали направих правилния избор на университет/академия. Нещо прекалено комерсиално стана всичко, а качеството на обучението и удовлетвореността на студентите останаха на заден план
@tzvetomir, усещам разочарованието ти, затова ще си позволя да коментирам, с намерението да бъдат премахнати притесненията ти и да запазиш ентусиазма си, защото ще ти е нужен, ако имаш високи цели. Както всяка инициатива, така и СофтУни си има своите плюсове и минуси. Да, екипът който отговаря за това може да не е безгрешен, но през личният ми опит, до момента подобни дребни разминавания не са довели до последици и ощетени курсисти. Според мен силата на СофтУни се състои в учебния план и знанията, които придобиваме. Забелязал съм, че по-възрастните курсисти (хората, които са дошли да се преквалифицират), често са тези, които настояват всичко да бъде перфектно и биват разочаровани от неточности и пропуски, които не оказват влияние върху процеса на обучение. Предполагам всички имаме някакви забележки и всеки е в правото си да отправя критики, но не смятам, че това е повод за негативни отзиви. Според мен ключът за успешно обучение е да се средоточим изцяло върху материята, вместо да се разсейваме с подробности. Аз съм зарибен на програмиране и единствената ми цел е да стана професионалист, затова си правя услуга, като не придавам голяма важност на останалото.
Благодаря за този коментар! :)