Loading...
Sanity avatar Sanity Trainer 194 Точки

Forum & Facebook Groups

Здравейте Колеги,

В днешни дни, голяма част от комуникацията между студентите:

  • Въпроси относно задачи (търсене на помощ, споделяне на решение и търсене на алтернативни такива)
  • Въпроси относно курса (въпроси към лекторите, въпроси свързани с лекциите, въпроси свързани с графика и т.н.)
  • Въпроси относно SoftUni (събития, въпроси относно бъдещето, предложения, докладване на проблеми и т.н.)
  • Общи приказки (забавни post-ове, интересни статии и т.н.)

...се концентрира главно във Facebook групите, които създаваме за всеки модул / курс.

Хората задават интересни въпроси и получават интересни отговори от други студенти... Пораждат се интересни дискусии, начуват се нови неща, откриват се различни проблеми, които са били непредвидени и общо взето се стига до момента в който...
"Сговорна дружина планина повдига". :)

Всичките тези неща спокойно могат да се броят като бонуси, защото да отделите време за да помогнете на колега, ще помогне не само на въпросния човек, но и ще бъде от голям плюс за вас самите, тъй като подобрява отношенията ви с вашите колеги.

Следенето на Facebook групите и разпределенято на бонуси за хората, които участват в тях, обаче... за момента е неизпълнимо.
Изсипват се хиляди post-ове за всеки курс (общо 3 пъти толкова за всеки модул), върху които е възможно да има десетки коментари, от които само един да е помощен за човека написал съответния post.

Интеграцията на Facebook групите с Форума на SoftUni, с цел да се печелят бонуси, е технически невъзможно в момента.

Това, което препоръчваме, е да задавате своите въпроси във Форума, и след това да ги споделяте (Share) във Facebook групите.
По този начин, даден студент ще може да отвори link-а и да отговори на вашия въпрос във Форума. Така не само вие, но и вашите колеги ще печелите точки и евентуално, ще вземете пълен бонус за форумна активност, който в различните курсове стига до 10% към оценката за курса.

Много е важно, за хората които отговарят на post-овете, да отворят link-а към дадената тема и да отговорят на темата ВЪВ ФОРУМА. Отговори, поставени върху post-а в групата, съдържащ link-а към форума, няма да се броят, тъй като не могат да се проследят.
Съветваме всеки, който цели да получи бонус за форумна активност, да следва горепосочената система.

Тази тема ще бъде споделена в групите на курсовете / модулите, точно така както се очаква от вас да действате ако целите да спечелите бонуса за форумна активност.

Поздрави,
Иво

20
Общи приказки 05/03/2017 21:53:28
akiprov avatar akiprov 20 Точки

   Подкрепям мнението на колегата Гайдов от вчера. В момента карам курс "Programming Fundamentals" и всяка седмица по няколко пъти по време на лекции чувам как се правят препратки към изключително важни публикации касаещи домашни, чипове, лекции, зали, препоръчван софтуер и добавки за него и др. - всичко във Facebook. Същите публикации обаче отсъстват от форума на университета, където им е мястото.

   Както съм описал в мой въпрос по темата, пуснат по-рано днес, наложи ми се да напусна Facebook поради технически и правни причини преди около 10г. Не мога и не искам да го ползвам никога вече. Какво правят хора като мен, които не могат да прочетат важната информация, която се публикува само там? Защо екипа на СофтУни не използва приоритетно собствения си форум, където отгоре на всичко има специална категория "Важни съобщения"?

   За моя курс вече бяха правени няколко важни обявления във Facebook свързани с разпределения на студенти по групи, активиране на чипове за хората в присъствена форма на обучение, разпращане на e-mail-и с регистрационни данни за MS Office 365, както и инструкции за написване и предаване на домашни в GitHub. Наложи ми се да притеснявам администрацията на университета, за да науча отговорите на повечето въпроси, защото нито едно от гореизброените обявления не беше поместено своевременно нито във категория "Важни съобщения", нито в "Technology Fundamentals". А нима трябва административния персонал да отговаря на въпроси свързани с домашните ни?

   Дори и да има подобни теми във форума, то до момента аз откривам само една (10 дена след началото на курса) и тя не отговаря на всички въпроси. Как да стане това като post-овете на членове на екипа потъват сред тези на студентите - няма значки (не се виждат преди отваряне на дадена тема), няма специален шрифт, няма Sticky-та, Highlights, автоматично изкачване нагоре в списъка, няма сортиране по дати!?! Няма и модерация или тя изостава зловещо много. След всяко упражнение десетки студенти създават нови, отделни теми с въпроси от типа на "Задача №X - къде греша?" Защо всички тези очевидно повтарящи се теми не се сливат, а дубликатите не се затварят? Как тези от нас, които не държат друг да им решава домашните, да открият ценната за развитието ни в СофтУни информация в подобно море от спам?

0
28/09/2017 19:25:09
Можем ли да използваме бисквитки?
Ние използваме бисквитки и подобни технологии, за да предоставим нашите услуги. Можете да се съгласите с всички или част от тях.
Назад
Функционални
Използваме бисквитки и подобни технологии, за да предоставим нашите услуги. Използваме „сесийни“ бисквитки, за да Ви идентифицираме временно. Те се пазят само по време на активната употреба на услугите ни. След излизане от приложението, затваряне на браузъра или мобилното устройство, данните се трият. Използваме бисквитки, за да предоставим опцията „Запомни Ме“, която Ви позволява да използвате нашите услуги без да предоставяте потребителско име и парола. Допълнително е възможно да използваме бисквитки за да съхраняваме различни малки настройки, като избор на езика, позиции на менюта и персонализирано съдържание. Използваме бисквитки и за измерване на маркетинговите ни усилия.
Рекламни
Използваме бисквитки, за да измерваме маркетинг ефективността ни, броене на посещения, както и за проследяването дали дадено електронно писмо е било отворено.