Все още НЕ-инсталиран creative cloud и липсваща информация
Днес, 25 октомври, все още нямам софтуер, нямам информация за инсталирането му, нямам идея как изобщо ще стане инсталацията, нямам дори общ имейл, за който се споменава! Живея в чужбина и със се записала онлайн. Разбирам, че инсталирането на Адоби на компютър след компютър отнема време, но това не би трябвало да е наш проблем. Аз съм си платила като всички останали и очаквах логично, че ще сте преценили времето и ресурсите си така, че всички да започнем наравно. Към днешна дата аз съм с поне ден назад от колегите присъствена форма и всички други, които мъчително или не занесоха компютрите си на място. И най-лошото е, че няма никаква информация за развитието на въпроса! Дори да няма крайно решение, все още, за което силно се надявам да не е така, поне ни дръжте в течение какви стъпки взимата за решаването! Просто недоумявам. И не искам да съм груба, но в случая аз не съм направила нищо грешно- а, ето, че съм в положение, което е меко казано неудобно и неоправдано. Вече ми е обидно да пиша имейли, съобщения във ФБ или да поствам из разни страници и да не получавам отговор. Чувствам се като натрапница в търсене на това, което ми се полага според договорa, които мисля, че сме сключили с моето плащане и приемането на плащането от ваша страна. Надявам се някой да ми отговори. Скоро. Благодаря!