Loading...

Във форума е въведено ограничение, което позволява на потребителите единствено да разглеждат публикуваните въпроси.

antoniadna avatar antoniadna 2 Точки

Все още НЕ-инсталиран creative cloud и липсваща информация

Днес, 25 октомври, все още нямам софтуер, нямам информация за инсталирането му, нямам идея как изобщо ще стане инсталацията, нямам дори общ имейл, за който се споменава! Живея в чужбина и със се записала онлайн. Разбирам, че инсталирането на Адоби на компютър след компютър отнема време, но това не би трябвало да е наш проблем. Аз съм си платила като всички останали и очаквах логично, че ще сте преценили времето и ресурсите си така, че всички да започнем наравно. Към днешна дата аз съм с поне ден назад от колегите присъствена форма и всички други, които мъчително или не занесоха компютрите си на място. И най-лошото е, че няма никаква информация за развитието на въпроса! Дори да няма крайно решение, все още, за което силно се надявам да не е така, поне ни дръжте в течение какви стъпки взимата за решаването! Просто недоумявам. И не искам да съм груба, но в случая аз не съм направила нищо грешно- а, ето, че съм в положение, което е меко казано неудобно и неоправдано. Вече ми е обидно да пиша имейли, съобщения във ФБ или да поствам из разни страници и да не получавам отговор. Чувствам се като натрапница в търсене на това, което ми се полага според договорa, които мисля, че сме сключили с моето плащане и приемането на плащането от ваша страна. Надявам се някой да ми отговори. Скоро. Благодаря!

0
SoftUni Creative 25/10/2017 14:55:31
antoniadna avatar antoniadna 2 Точки

За да съм справедлива в създалата се ситуация и да покажа, че не съм просто една заядлива натура, искам да дам апдейт на ситуацията и да дам кредит на Искрен, човекът, който инсталира софтуера, за това, че реагира и се свърза с мен с конкретна информация. Благодаря му, че се отзова и направихме неоходимите стъпки и уговорки. Това беше общо взето всичко, което исках- някой да даде някаква конкретна информация и да поеме отговорност за последващите действия. Надявам се други все още в моето положение, да намерят решение в следващите ден-два и да оставим тези неприятности зад гърба си, за да можем да се концентрираме върху каквото е важно- програмата. Благодаря!

0
Можем ли да използваме бисквитки?
Ние използваме бисквитки и подобни технологии, за да предоставим нашите услуги. Можете да се съгласите с всички или част от тях.
Назад
Функционални
Използваме бисквитки и подобни технологии, за да предоставим нашите услуги. Използваме „сесийни“ бисквитки, за да Ви идентифицираме временно. Те се пазят само по време на активната употреба на услугите ни. След излизане от приложението, затваряне на браузъра или мобилното устройство, данните се трият. Използваме бисквитки, за да предоставим опцията „Запомни Ме“, която Ви позволява да използвате нашите услуги без да предоставяте потребителско име и парола. Допълнително е възможно да използваме бисквитки за да съхраняваме различни малки настройки, като избор на езика, позиции на менюта и персонализирано съдържание. Използваме бисквитки и за измерване на маркетинговите ни усилия.
Рекламни
Използваме бисквитки, за да измерваме маркетинг ефективността ни, броене на посещения, както и за проследяването дали дадено електронно писмо е било отворено.