Loading...
vaskoleon avatar vaskoleon 23 Точки

Отворено писмо към екипа на Софтуни

Здравейте, казвам се Васил Янакиев и съм студент в курс „C# DB Fundamentals”. Пиша ви, за да ви уведомя за изключително лошото качество на изпита „C# DB Advanced“ на 10.12.2017. От самото начало на изпита Judge системата не работеше. Всеки знае точно колко е необходима тя и нейният feedback за правилното решаване на която и да е задача. Първата ми задача беше приета чак след над 50 опита да я кача – загуба на ценно време, необходимо за успешното вземане на изпита. Втората ми задача необяснимо върна грешка, и когато попитах квесторите от какво може да бъде тя, те ми казаха че е проблем в Judge системата, а не в моето решение. Смятах, че този проблем ще бъде оправен след изпита, и че ще решението ми ще бъде оценено без грешки. Погледнах обаче крайния си резултат, и видях че имам 0 точки на тази задача, т.е., или системата не ми е оценила правилно задачата, или аз не съм могъл да си поправя грешката в моето решение.

Дори и да изключим моите вече споменати проблеми с провеждането на изпита, аз далеч не съм единствения който е имал сериозни проблеми с него – Judge системата беше изключително ненадеждна за всички, не само за мен. Също така трябва да спомена, че по време на изпита ни беше обяснено как „Judge системата ще спре да приема заявки за 10 минути, понеже хората от другия изпит не могат да си подадат решенията“. Не означава ли това, че Tech Support-а и администрацията като цяло не си е свършила работата? От тук следва въпросът – може ли този изпит да бъде смятан за легитимен, и правилно оценяващ знанието на курсистите изобщо?

Можете ли да гарантирате, че ако въобще отида на поправка, положението с Judge системата няма да е същото? Не желая да ми бъде даден „подарък“ безплатна поправка, безплатно пътуване до София, а просто желая да бъда оценен при нормални условия, и да не бъда част от някакви демотивиращи експерименти. Благодаря.

С уважение, Васил.

6
Предложения и проблеми 11/12/2017 21:19:14
anti_hristo avatar anti_hristo 2 Точки

На моя единствен, засега, изпит в СофтУни положението и с Judge-а, и с резултатите беше същото :) .

Мисля, че на всички "засегнати" ще им се стори доста интересно как преди няколко седмици - беше още декември, - след като бях написал кода на една по-трудна задачка, влязох в прословутия Judge, submit-нах кода и за пръв път ми излезе съобщение "Моля изчакайте не-знам-си-колко секунди".

Такова съобщение, показващо че системата е претоварена ми беше излизало само на приемния изпит, никога при проверка на задача от къщи. След като то ми излезе още няколко пъти, реших да изчакам малко броят на упражняващите се, каквото беше предположението ми, да понамалее.

Но и след един час беше същото, което ме накара да се усъмня и замисля, и след като проверих, се оказа че точно по това време, точно в този ден, в СофтУни се провежда изпит :) !

Разбира се, след като намерих причината за отказите на Judge-а да приема решения, спрях окончателно със submit-ите, от солидарност към въртящите се на бавен огън колеги в залите на СофтУни, надяващи се 18-ият опит да им донесе късмет и "ши*аната система да приеме решението им най-сетне" :) . Без да знаят, че се конкурират за вниманието на Judge-а със стотици млади хора от всички краища на страната, решили точно по това време да тестват уменията си в коденето :) .

1
Можем ли да използваме бисквитки?
Ние използваме бисквитки и подобни технологии, за да предоставим нашите услуги. Можете да се съгласите с всички или част от тях.
Назад
Функционални
Използваме бисквитки и подобни технологии, за да предоставим нашите услуги. Използваме „сесийни“ бисквитки, за да Ви идентифицираме временно. Те се пазят само по време на активната употреба на услугите ни. След излизане от приложението, затваряне на браузъра или мобилното устройство, данните се трият. Използваме бисквитки, за да предоставим опцията „Запомни Ме“, която Ви позволява да използвате нашите услуги без да предоставяте потребителско име и парола. Допълнително е възможно да използваме бисквитки за да съхраняваме различни малки настройки, като избор на езика, позиции на менюта и персонализирано съдържание. Използваме бисквитки и за измерване на маркетинговите ни усилия.
Рекламни
Използваме бисквитки, за да измерваме маркетинг ефективността ни, броене на посещения, както и за проследяването дали дадено електронно писмо е било отворено.