Loading...

Във форума е въведено ограничение, което позволява на потребителите единствено да разглеждат публикуваните въпроси.

miroslava.vitanska avatar miroslava.vitanska 0 Точки

QUALITY ASSURANCE платен но неактивен?

Здравейте, нова съм в СофтУни и във форума. Въпросът ми е: В системата имам "Успешно" прието плащане за целия курс на обучение -8-те месеца, 320лв, но в графа Обучения не пише, че имам записан курс? Трябва ли да направя нещо друго след като ми е прието плащането или след като започне курса ще се активира и моето участие? 

0
Въпроси за SoftUni 15/01/2018 00:05:57
Anitariq avatar Anitariq 1 Точки

Здравейте,

аз все още нямам такъв записан курс. Преди да запиша този курс се бях записала само за QA Fundametals и само това ми стои като записано, дори ми изписва, че не съм платила за изпита. Не мога да вляза в курса Quality Assurance и да видя лекции и т.н. Писах във фейсбук групата на СофтУби , но ми казаха, че било нормално да виждам само QA Fundametals, но аз си мисля, че трябва да ми излиза, че съм записала Quality Assurance.

0
miroslava.vitanska avatar miroslava.vitanska 0 Точки

Аз също в началото нямах активно плащане, но това при мен  беше защото имах стар профил на един и същи майл. Обадих се на +359 899 555 592 от там оправиха нещата веднага като им издиктувах номера за плащане който ми бяха изпратили на пощата. Обадете се да оправят проблема и при вас много са любезни и реагират бързо. За курса аз също имам само фундаменталс и при последното ми обаждане ми казаха че съм записана само в безплатната версия за това и не можах да гледам лекцията на живо, казаха че проблема ще бъде решен до следващата лекция. 

0
22/01/2018 12:16:51
Можем ли да използваме бисквитки?
Ние използваме бисквитки и подобни технологии, за да предоставим нашите услуги. Можете да се съгласите с всички или част от тях.
Назад
Функционални
Използваме бисквитки и подобни технологии, за да предоставим нашите услуги. Използваме „сесийни“ бисквитки, за да Ви идентифицираме временно. Те се пазят само по време на активната употреба на услугите ни. След излизане от приложението, затваряне на браузъра или мобилното устройство, данните се трият. Използваме бисквитки, за да предоставим опцията „Запомни Ме“, която Ви позволява да използвате нашите услуги без да предоставяте потребителско име и парола. Допълнително е възможно да използваме бисквитки за да съхраняваме различни малки настройки, като избор на езика, позиции на менюта и персонализирано съдържание. Използваме бисквитки и за измерване на маркетинговите ни усилия.
Рекламни
Използваме бисквитки, за да измерваме маркетинг ефективността ни, броене на посещения, както и за проследяването дали дадено електронно писмо е било отворено.