Visual Studio не ми дава да се логна и да ъпдейтна програмата.
Visual Studio не желае да приеме данните за акаунта ми, име и парола, и следователно не иска да ъпдейтне програмата и в момента е неизползваема. Някой срещал ли се е с този проблем? Това е съобщението, което получавам: "An error has occurred and we can no longer retrieve information for your account. Please reenter your credentials."
Здравей,
Благодаря за подробния отзив! Всичко от изброените неща пробвах, и нов айаунт и нова версия и триене на папки, Обаче това със студентските мейли на SoftUni ме заинтригува, би ли ми казал повече? Благодарско!
Всички студенти в основните програми/пътеки на SoftUni получават студентски лицензи за цялата гама на JetBrains и Microsoft Azure Dev Tools (Visual Studio Enterprise, SQL Server-и, Windows 8.1/10 Multiple editions, ТFS и още куп платени неща), като към второто влизат и студентски мейли, с които може да ползвате Azure portаl-а. Общо взето това са microsoft акаунти. Съмнявам се обаче и това да оправи проблема, щом не става със твой друг, собствен акаунт да се логнеш. По-скоро ще да е някаква драма със cache...
Ако имаш нерви можеш да пратиш Activity Log в developercommunity.visualstudio.com, като submit-неш issue. Обикновено до няколко дни отговарят и досега когато съм поствал за проблеми винаги са ги адресирали.
Къде мога да открия такъв студентски лиценз? Иначе пробвах и с нов и с друг акаунт, няма резултат. Та реших да пробвам с този, но нямам идея къде мога да го видя.
По-време на Tech Module-а ги раздаваха (не знам сега дали са променили нещо, може да се обърнете към някого от екипа на модула). Получаваш на регистрационния имейл писмо с цялата информация за лицензите и студентските пощи, както и временна парола, с която може да я достъпите и съответно да промените.