Loading...
yonkata avatar yonkata 0 Точки

Visual Studio не ми дава да се логна и да ъпдейтна програмата.

Visual Studio не желае да приеме данните за акаунта ми, име и парола, и следователно не иска да ъпдейтне програмата и в момента е неизползваема. Някой срещал ли се е с този проблем? Това е съобщението, което получавам: "An error has occurred and we can no longer retrieve information for your account. Please reenter your credentials."  

Тагове:
0
Fundamentals Module 14/05/2019 11:20:09
krum_43 avatar krum_43 756 Точки

Сигурен ли си ,че си инсталирал Comunity-версията на Visual Studio 2019?

Възможно е да си инсталирал платената версия и да ти е изтекъл гратисният период.

0
yonkata avatar yonkata 0 Точки

Здравей, 

сигурна съм, че е Community версията. Просто не ми дава да се впиша в програмата с профила на Майкрософт и от там целия проблем.

 

0
vib1336 avatar vib1336 0 Точки

Опитай така: Visual Studio>Help>Send Feedback>Report a problem и от там се логни.

0
yonkata avatar yonkata 0 Точки

Получавам същия отговор в малко по-различен вариан. "Your sign-in info has expired. Please sign in again. Re-enter your credentials". Виждам го как влиза, и после изкарва това съобщение. Нещо не му е наред.  

0
VasilKotsev avatar VasilKotsev 830 Точки

Често срещан проблем е това, даже скоро пак имаше един колега във форума със абсолютно същия проблем. За съжаление дори "решенията" от MSFT членовете във developer community-то на Visual Studio не винаги работят и не знам защо вече почти 2 години не са го адресирали адекватно (уж пуснаха ъпдейт 2018)... И аз не съм сигурен какви може да са причините (не съм имал подобен проблем, а ползвам Enterprise лицензи), но според тях е възможно ако паролата на MS account-та, с който се опитваш да се релогнеш, да е сменена от support (recovery на акаунта примерно) или ръчно сменана от потребителя. 

Можеш да пробваш да изтриеш SessionTokens.json от %localappdata%.IdentityService\ и да пробваш пак да се логнеш. Друг вариант е просто да си създадеш нов акаунт в Microsoft или да ползваш студентските мейли от SoftUni.

Съветвам те да минеш на VS2019 ако все още караш на старото, стабилно е и най-вероятно са изчистени тези проблеми. Ако все пак същото поведение се появи и при 2019 най-добре си създай нов акаунт.

0
yonkata avatar yonkata 0 Точки

Здравей,

Благодаря за подробния отзив! Всичко от изброените неща пробвах, и нов айаунт и нова версия и триене на папки, Обаче това със студентските мейли на SoftUni ме заинтригува, би ли ми казал повече? Благодарско! 

 

 

0
VasilKotsev avatar VasilKotsev 830 Точки

Всички студенти в основните програми/пътеки на SoftUni получават студентски лицензи за цялата гама на JetBrains и Microsoft Azure Dev Tools (Visual Studio Enterprise, SQL Server-и, Windows 8.1/10 Multiple editions, ТFS и още куп платени неща), като към второто влизат и студентски мейли, с които може да ползвате Azure portаl-а. Общо взето това са microsoft акаунти. Съмнявам се обаче и това да оправи проблема, щом не става със твой друг, собствен акаунт да се логнеш. По-скоро ще да е някаква драма със cache...

Ако имаш нерви можеш да пратиш Activity Log в developercommunity.visualstudio.com, като submit-неш issue. Обикновено до няколко дни отговарят и досега когато съм поствал за проблеми винаги са ги адресирали.

0
yonkata avatar yonkata 0 Точки

Къде мога да открия такъв студентски лиценз? Иначе пробвах и с нов и с друг акаунт, няма резултат. Та реших да пробвам с този, но нямам идея къде мога да го видя. 

0
Можем ли да използваме бисквитки?
Ние използваме бисквитки и подобни технологии, за да предоставим нашите услуги. Можете да се съгласите с всички или част от тях.
Назад
Функционални
Използваме бисквитки и подобни технологии, за да предоставим нашите услуги. Използваме „сесийни“ бисквитки, за да Ви идентифицираме временно. Те се пазят само по време на активната употреба на услугите ни. След излизане от приложението, затваряне на браузъра или мобилното устройство, данните се трият. Използваме бисквитки, за да предоставим опцията „Запомни Ме“, която Ви позволява да използвате нашите услуги без да предоставяте потребителско име и парола. Допълнително е възможно да използваме бисквитки за да съхраняваме различни малки настройки, като избор на езика, позиции на менюта и персонализирано съдържание. Използваме бисквитки и за измерване на маркетинговите ни усилия.
Рекламни
Използваме бисквитки, за да измерваме маркетинг ефективността ни, броене на посещения, както и за проследяването дали дадено електронно писмо е било отворено.