Loading...

Във форума е въведено ограничение, което позволява на потребителите единствено да разглеждат публикуваните въпроси.

nickwork avatar nickwork 657 Точки

Иска парола за да го сваля..пусни си само тестовете в pastebin

0
nickwork avatar nickwork 657 Точки

Теста, който не ти излизаше е този :

[Test]
        public void ThrowsExceptionWhenCurrentBatteryUsageIsLessThanExpected()
        {
            var robotManager = new RobotManager(10);
            var robot = new Robot("Test", 10);

            robotManager.Add(robot);

            Assert.Throws<InvalidOperationException>(() => robotManager.Work("Test", "manager", 1000));
        }

Също така като идея бих те посъветвал да използваш метода SetUp() в началото на кода за да ти създава инстанции на обектите автоматично, вместо сам да ги създаваш за всеки отделен тест..това ще ти спести и време...пускам началото на твоят код леко преправен, за да видиш как би изглеждал по този начин

 [TestFixture]
    public class RobotsTests
    {
        private Robot robot;
        private RobotManager robotManager;

        [SetUp]
        public void SetUp()
        {
            this.robotManager = new RobotManager(2);
            this.robot = new Robot("TestName", 10);
        }

        [Test]
        public void ConstructorShouldInitializeCorrectlyAllProperties()
        {
            int expectedCapacity = 2;
            int actualCapacity = this.robotManager.Capacity;

            Assert.AreEqual(expectedCapacity, actualCapacity);
        }

        [Test]
        public void CapacityShouldThrowExceptionIfIsNull()
        {
            Assert.Throws<ArgumentException>(() =>
            new RobotManager(-1));
        }

        [Test]
        public void AddRobotShouldThrowExceptionWhenCollectionContainsSameRobot()
        {
            this.robotManager.Add(this.robot);

            Assert.Throws<InvalidOperationException>(()
                => robotManager.Add(this.robot));
        }

        [Test]
        public void AddRobotShouldThrowExceptionWhenCapacityIsInvalid()
        {
            this.robotManager.Add(this.robot);
            this.robotManager.Add(new Robot("pesho", 10));

            Assert.Throws<InvalidOperationException>(()
                => robotManager.Add(new Robot("gosho", 10)));
        }

...........

1
Milko123 avatar Milko123 14 Точки

Благодаря много!

0
foawietowen avatar foawietowen 8 Точки

Adidas en ook Shore up hebben een online winkelbeslissing van Adidas-schoenen genomen om opnieuw een podium of misschien een deelfase (woordspeling bedoeld) te eisen door simpelweg van Enhance af te stappen en Lightstrike als alternatief te gebruiken. Blijkbaar click link wordt Lightstrike gebruikt in plaats van Enhance om veel vet te besparen, hoewel de specifieke schoen licht zal zijn, we kunnen allemaal niet zeggen of dit het gevolg is van een kleinere hoeveelheid echt geheugen Adidas Falcon ZIP-schoenen schuim of misschien de specifieke specifieke vet met het traagschuim (ik wed op de laatste).

Lightstrike is redelijk veilig en ook mijn partner en ik faalden Adidas-trainers om Enhance op welke manier dan ook over het hoofd te zien tijdens het genieten, maar het is eigenlijk gewoon een ander geheugenschuim. Was niet een van de vele geweldige dingen geweest over eTPU (Boost) taaiheid en ook lange Adidas EQT Basket ADV schoenen die leefden omdat het daar niet afvlakte? Ik ga er niet per se van uit dat Lightstrike helpt om in die verfrissende zin te blijven met betrekking tot uitgebreide maar nogmaals mijn partner en ik verplaatsen mijn eigen schoenen of laarzen heel veel. Total Lightstrike herinnert mezelf aan het opfrissen van Lunarlon met een kleine kleine Gary erin. Het is echt een fantastische ervaring met traagschuim dat lager wordt voor de grond. Ik neem aan dat het echt de moeite waard is om de prijs van $ 10 te https://www.josekawear.com/ verlagen? c. We hebben een sfeer Adidas hoepels zullen uitstappen Verbeteren precies zoals ze ver van kwaliteitscomponenten zijn overgebracht. De inkomstenhoeveelheden van Adidas zijn grotendeels gestegen als gevolg van het werk en ook kleding is niet noodzakelijkerwijs de inkomsten van b-ball boots.

Dit soort lijkt enorm door te lopen, maar wordt toegeschreven aan veel componenten en ook ondersteuning. Ze zullen een beetje uitgebreid werken (niet gek licht of misschien lang markeren) maar toch een beetje. De specifieke laars past zeer gemakkelijk bij elkaar en https://www.josekawear.com/adidas-alphabounce-c-2.html Adidas-schoenen 2020 ook als gevolg van alle ondersteuning is het mogelijk om de specifieke veters te spannen, net zoals ik in eerste instantie Adidas-schoenen te koop had.

Er is zeker geen val van hoge hakken die praktisch uit het pakket komt als gevolg van Adidas 4D Run 1.0-schoenen die op de juiste manier vooraan zijn geplaatst, een beetje meer totale minimalisatie en Adidas Stan Smith-schoenen ook veel binnensteun.

0
Можем ли да използваме бисквитки?
Ние използваме бисквитки и подобни технологии, за да предоставим нашите услуги. Можете да се съгласите с всички или част от тях.
Назад
Функционални
Използваме бисквитки и подобни технологии, за да предоставим нашите услуги. Използваме „сесийни“ бисквитки, за да Ви идентифицираме временно. Те се пазят само по време на активната употреба на услугите ни. След излизане от приложението, затваряне на браузъра или мобилното устройство, данните се трият. Използваме бисквитки, за да предоставим опцията „Запомни Ме“, която Ви позволява да използвате нашите услуги без да предоставяте потребителско име и парола. Допълнително е възможно да използваме бисквитки за да съхраняваме различни малки настройки, като избор на езика, позиции на менюта и персонализирано съдържание. Използваме бисквитки и за измерване на маркетинговите ни усилия.
Рекламни
Използваме бисквитки, за да измерваме маркетинг ефективността ни, броене на посещения, както и за проследяването дали дадено електронно писмо е било отворено.