03. MOBA Challenger (Associative Arrays - More Exercise) - with class
Здравейте, задачата е от Fundamental, но тъй като в Advanced-Set and Dictionaries exercise няма допълнителни задачи реших, че ще е добре да пререша задачите от Fundamental- More Exercise: Associative Arrays, но вече с използването на класове. Отварям темата, тъй като все още навлизам в класовете и имам неясноти.
Моето решение, което е 100/100 - https://pastebin.com/s7yWyxNJ
Условие- https://softuni.bg/trainings/resources/officedocument/52618/associative-arrays-more-exercise-csharp-fundamentals-september-2020/3135
Judge- https://judge.softuni.bg/Contests/Practice/Index/1302#2
Имам клас Player, който си има име и речник, който от своя страна държи всички позиции на играча със съотвения скил. Отделно имам и един речник, който държи името на играча и обекта Player. Използвам речник за да улесня търсенето, защото в речниците търсенето е по HashCode, доста по-бърз seаrch в сравнение с List. Въпросите са ми следните:
Между линии 21-27 създавам нов обект Player с име, позиция и скил, и го добавям в речника dictNamePlayer. Възможно ли е да има по-съкратен вариант при създаването на обекта? И ака има, дали е възможно някой да ми го обясни?
Между линия 56 и 77 използвам два вложени foreach за да сравня дали двата Player имат поне една обща позиция- възможно ли е чрез LINQ да използвам по-оптимален вариант? Все още като стане въпрос за класове и LINQ в комбинация, не се ориентирам интуитивно.
Благодаря предварително!