Loading...
модул

System Administration Advanced - ноември 2023

2 курса в модула
18 кредита
Запиши се

Курсове в модула

Умения, които ще придобиеш

  • Изграждане и управление на решения за виртуализация
  • Изграждане и управление на решения за контейнеризация
  • Изграждане и управление на решения за съхранение на данни
  • Изграждане и управление на клъстери
  • Автоматизирано управление на системи
  • Проследяване работа на инфраструктурата
  • Автоматизирано управление
  • Наблюдение на инфраструктурата
Виж още

За кого е подходящ модулът?

Модулът е подходящ за хора с базови познания и опит в администрирането на Windows и Linux системи, които искат да разширят и задълбочат познанията си в това направление.

Как мога да се запиша?

За да се запишете, кликнете ТУК или бутона "ЗАПИШИ СЕ" и следвайте стъпките. След успешно заплащане на таксата, Вие ще бъдете записани за обучението.

Докога мога да се запиша и кога стартира модулът?

Записването в модулa е отворено до 6 ноември. Обучението стартира на 8 ноември 2023 г. Занятията се провеждат изцяло онлайн, като:

Windows System Administration Advanced - ноември 2023 стартира на 8 ноември 2023 г.;
Linux System Administration Advanced - януари 2024 стартира на 10 януари 2024 г.

Как и къде ще се провеждат занятията?

Можете да се обучавате онлайн в реално време. Веднага след всяко занятие получавате и достъп до записа на занятието и учебните ресурси.

Има ли допълнителни изисквания?

Необходим софтуер или хардуер за участие в курса Windows System Administration Advanced:

Хардуер:

• Процесор, поддържащ виртуализация (VT-x или AMD-V);
• Свободна оперативна памет поне 8 GB;
• Свободно дисково пространство поне 120 GB.

Софтуер:

• 64-битова операционна система (Windows 10; OS X 10.8+; Linux x64 дистрибуция);
• Решение за виртуализация, поддържащо вложена виртуализация (повече информация може да намерите ТУК).

Забележки:

• Предпочитаната комбинация от софтуер и хардуер е Intel-базирана машина с инсталиран Windows (10 или Server 2016/2019) с активирана Hyper-V роля;
• Възможно е да се използва облачна платформа при желание/ възможност.

Необходим софтуер или хардуер за участие в курса Linux System Administration Advanced:

Хардуер:

• 64-битов процесор, поддържащ виртуализация (VT-x или AMD-V);
• Свободна оперативна памет поне 8 GB;
• Свободно дисково пространство поне 120 GB.

Софтуер:

• 64-битова операционна система (Windows 8/10/11; OS X 10.10+; Linux x64 дистрибуци);
• Решение за визуализация, поддържащо вложена виртуализация (повече информация можете да намертите ТУК).

Забележка:

• Възможно е да се използва облачна платформа при желание/възможност от Ваша страна.

Колко струва обучението в модула и какво включва?

Онлайн

380 лв.

Онлайн обучение в реално време

Доживотен достъп до видео записите и учебните ресурси

Помощ от ментор за усвояване на учебния материал

Достъп до 2 затворени Facebook групи с курсистите

Явяване на изпити (редовни), сертификати и удостоверения

При записване за модула спестявате приблизително 20% от цената на отделните курсове в него

SoftUni ви дава 100% гаранция за качеството на този модул. За нас е важно да придобиете необходимите умения и знания. Ако по някаква причина обучението не отговори на очакванията ви, ние ви гарантираме възстановяване на цялата сума, която сте заплатили. Таксата може да ви бъде възстановена до третото занятие на първия курс (до 22 ноември).

Димитър Захариев

Преподавател

Димитър Захариев е ИТ ентусиаст с интереси в различни направления, особено в технологиите с отворен код. През своите над 15 години трудов стаж е изминал целия път от сглобяването на компютърни системи до консултантската дейност. По-голямата част от опита си е натрупал при работа в хетерогенна среда. В допълнение към официалната му работа като консултант се изявява и като openSUSE адвокат и лектор. Като openSUSE адвокат работи в посока популяризиране на проекта и в частност на openSUSE дистрибуцията и помага на хората, избрали да я използват.

System Administration Advanced - ноември 2023

System Administration Advanced - ноември 2023
Можем ли да използваме бисквитки?
Ние използваме бисквитки и подобни технологии, за да предоставим нашите услуги. Можете да се съгласите с всички или част от тях.
Назад
Функционални
Използваме бисквитки и подобни технологии, за да предоставим нашите услуги. Използваме „сесийни“ бисквитки, за да Ви идентифицираме временно. Те се пазят само по време на активната употреба на услугите ни. След излизане от приложението, затваряне на браузъра или мобилното устройство, данните се трият. Използваме бисквитки, за да предоставим опцията „Запомни Ме“, която Ви позволява да използвате нашите услуги без да предоставяте потребителско име и парола. Допълнително е възможно да използваме бисквитки за да съхраняваме различни малки настройки, като избор на езика, позиции на менюта и персонализирано съдържание. Използваме бисквитки и за измерване на маркетинговите ни усилия.
Рекламни
Използваме бисквитки, за да измерваме маркетинг ефективността ни, броене на посещения, както и за проследяването дали дадено електронно писмо е било отворено.