Loading...

Cloud Computing

Изминало събитие
Дата:
27 март 2017
Час:
19:00

Събитието е вече изминало, но все още може да го гледаш на запис.

Заповядайте на безплатен семинар на тема "Cloud Computing", който ще се проведе нa 27 март 2017 г. (понеделник) от 19:00 часа в зала Creative+Experience на Софтуерния университет (София, ул. Тинтява 15-17, етаж 1). Лектор е Димитър Димитров.
За семинара

По време на семинара ще обсъдим следните теми:

  • Какво е Cloud computing
  • Концепции, технологии и бизнес нареждания
  • Облачни характеристики
  • Модели на Cloud услуги (Saas, Paas, IaaS)
  • Слоеве на Cloud услуги
  • Предимства и недостатъци
За лекторите
Димитър Димитров
Димитър Димитров е телекомуникационен инженер по образование и сърце и предприемач по душа. Има повече от 10 г. опит в разработката на системи за управление на големи масиви от данни, потребители и трафик. Основател е на няколко успешни компании в България и Германия, една от които е AttractSoft GmbH, която предлагат софтуерни услуги и продукти в областта на клауд технологиите, и mobile, e-commerce и custom software development, клиентската лоялност и преживяване, смарт маркетинг. https://www.linkedin.com/in/dimitar-dimitrov-5a73666/
Можем ли да използваме бисквитки?
Ние използваме бисквитки и подобни технологии, за да предоставим нашите услуги. Можете да се съгласите с всички или част от тях.
Назад
Функционални
Използваме бисквитки и подобни технологии, за да предоставим нашите услуги. Използваме „сесийни“ бисквитки, за да Ви идентифицираме временно. Те се пазят само по време на активната употреба на услугите ни. След излизане от приложението, затваряне на браузъра или мобилното устройство, данните се трият. Използваме бисквитки, за да предоставим опцията „Запомни Ме“, която Ви позволява да използвате нашите услуги без да предоставяте потребителско име и парола. Допълнително е възможно да използваме бисквитки за да съхраняваме различни малки настройки, като избор на езика, позиции на менюта и персонализирано съдържание. Използваме бисквитки и за измерване на маркетинговите ни усилия.
Рекламни
Използваме бисквитки, за да измерваме маркетинг ефективността ни, броене на посещения, както и за проследяването дали дадено електронно писмо е било отворено.