Курсът ще ви запознае с по-сложните техники при разработката на игри с Unity. По време на лекциите ще бъдат засегнати теми за създаване на изкуствен интелект, навигация, намиране на пътища, системи за създаване на ефекти (particle systems), алгоритми за взимане на решения (FSM, Behavior trees), използване на shader-и и други. По време на курса ще има практически примери за прилагане на наученото.
Unity Advanced - юни 2018
Умения, които ще придобиеш
- Имплементиране на алгоритъм за намиране на път
- Развиване на изкустен интелект в играта
- Запознаване с крайни автомати
- Използване на сложни ефекти (Particle Systems)
- Внедряване на Multiplayer
- Добавяне на игра в Cloud (Deployment)
Теми
-
Resources -
Course Introduction -
Basic AI -
NavMesh & Pathfinding -
Dynamic Pathfinding -
Multiplayer Basics -
Multiplayer Advanced -
AI - FSM / Behaviour Trees -
Particle Systems & Shaders -
Deployment -
Project Defense
Курсът е подходящ за хора, които имат основни знания по програмиране на C#, основи на ООП и притежават интерес в разработката на компютърни игри.
Каква e формaтa на обучение?
Имате възможност да се обучавате в онлайн форма на обучение:
- Онлайн: Можете да гледате лекциите и да се упражнявате в удобно за вас време. Ще имате пълен достъп до материалите от обучението за неограничен период от време, което ви позволява да надграждате знанията си с удобно за вас темпо.
Ще мога ли да се явя на изпит?
Имате възможност да заплатите и за явяване на изпит при следващо провеждане на курса.
Желаещите да се явят на изпита ще получат официален сертификат от Софтуерния университет, ако получат оценка над Много добър (5).
Колко струва обучението в курса?
За курса се заплаща еднократна такса, включваща онлайн обучение в платформата на СофтУни. По желание може да заплатите и за възможност за явяване на изпит при следващо провеждане и издаване на сертификат.
Форма на обучение | Включва | Цена |
---|---|---|
Онлайн | Записване за курса
| 140 лв. |
Изпит | Записване за изпитна дата
| 20 лв. |
Симеон Шейтанов
Преподавател
Симеон започва да се занимава с програмиране в 6 клас, запален от компютърните игри. Завърша 12 клас с отлична диплома и трета квалификационна степен "Системен програмист" от ПГТК. Работил е по няколко проекта с приятели и колеги от СофтУни и заради топ резултати е избран за стипендиант в СофтУни, а по-късно и за лектор.