Writing cache-friendly code with C++. OOP vs DOP in game development
Loading...
Семинар

Writing cache-friendly code with C++. OOP vs DOP in game development

Заповядайте на безплатен семинар на тема "Writing cache-friendly code with C++. OOP vs DOP in game development", който ще се проведе нa 12 юли 2018 г. (четвъртък) от 19:00 часа в зала Creative на Софтуерния университет (София, ул. Тинтява 15-17, етаж 1). Лектор e Живко Петров.

Езикът, на който ще се проведе семинара: Български, C/C++ :)

За Семинара

В този семинар ще се запознаете с:

- Какво е това животно cache памет и има ли то почва у нас? (Когато всъщност O(n) не е всичко);

- Основни похвати при писането на cache-friendly code;

- Реални примери със source code; - Benchmarking;

- Live demo;

- Object-oriented programming(OOP) vs Data-oriented programming(DOP) in game development.

За Лектора

Живко Петров

Живко се занимава със C/C++ програмиране в последните 3 години, като по-голямата част от тях са в gaming индустрията (или по-точно в хазартната индустрия). В момента работи като 2D Game Engine developer.
Живко Петров photo