Writing cache-friendly code with C++. OOP vs DOP in game development
Събитието е вече изминало, но все още може да го гледаш на запис.
Заповядайте на безплатен семинар на тема "Writing cache-friendly code with C++. OOP vs DOP in game development", който ще се проведе нa 12 юли 2018 г. (четвъртък) от 19:00 часа в зала Creative на Софтуерния университет (София, ул. Тинтява 15-17, етаж 1). Лектор e Живко Петров.
Езикът, на който ще се проведе семинара: Български, C/C++ :)
В този семинар ще се запознаете с:
- Какво е това животно cache памет и има ли то почва у нас? (Когато всъщност O(n) не е всичко);
- Основни похвати при писането на cache-friendly code;
- Реални примери със source code; - Benchmarking;
- Live demo;
- Object-oriented programming(OOP) vs Data-oriented programming(DOP) in game development.
