Unity 3D Basics - април 2021
Loading...
курс

Unity 3D Basics - април 2021

Умения, които ще придобиеш

  • Оптимизации за мобилни устройства
  • Работа с 2D/3D графика, сцени и анимация
  • Програмиране използвайки Unity Graphical Engine API (c#)
  • Програмиране чрез Unity 3D & 2D Physical Engine API (c#)
  • Работа с вход и изход (мишка, клавиатура, touch, phone)
  • Работа с UI форми, диалогови прозорци, бутони и други
  • Основи на физиката в Unity - сили, стави, откриване на колизии
  • Публикуване в мобилните сторове (AppStore & Google Play)
Виж още

Теми

Виж всички теми

За кого е подходящ курсът?

Курсът е подходящ за студенти с познания и работа с технология C#, както и разбиране на принципите на обектно-ориентираното програмиране.

Как мога да се запиша?

Курсът е безплатен. За да имате достъп до учебните материали, е необходимо да сте влезнали в профила ви в сайта. Ако нямате създаден профил, може да се регистрирате, като натиснете бутона "Вход" и изберете "Регистрация".

Как и къде ще се провеждат занятията?

Обучението е приключило, но имате достъп до видеата и ресурсите към всяко едно занятие от програмата на курса. По този начин можете да усвоявате материала с удобни за вас темпо и време.

Колко струва обучението в курса и какво включва?

Онлайн

Безплатно

Доживотен достъп до видео записите и учебните ресурси

Unity 3D Basics - април 2021
Unity 3D Basics - април 2021

Йордан Страшилов

Преподавател

Йордан Страшилов e Senior Unity 3D Developer & Team Lead. Ползва Unity 3D oт 8г, работил е за компании като XS Software и HP. Опита му включва както малки инди проекти, така и massive realtime multiplayer заглавия. В момента се занимава с приложението на Unity 3D в EdTech под различни форми - WebGL (browser), Android, iOS, AR & VR. Microsoft Certified Professional, C#/.Net & Windows Server. Има основни познания в Photoshop & Maya 3D.  
Автор и лектор на 3 издания на Unity Basics/Essentials. В процеса на работа ползва както Watefall, така и Lean Methodology в комбинация със scrum и/или kanban.

*Моля, докладвайте само грешки в материалите към лекцията. За всякакъв друг тип грешки, свързани със системата, използвайте формата за обратна връзка."

*
*
*