Loading...

Как да преподаваме програмиране в училище: учебни ресурси, инструменти и обучения

Изминало събитие
Дата:
10 ноември 2022
Час:
19:00
Лектор:
Светлин Наков

Събитието е вече изминало, но все още може да го гледаш на запис.

Гледайте безплатно онлайн семинар на тема "Как да преподаваме програмиране в училище: учебни ресурси, инструменти и обучения." нa 10 ноември 2022 г. (четвъртък) от 19:00 часа с лектор Светлин Наков.
За семинара
Този семинар е първата стъпка от проекта “СофтУни за учители” и има за цел да разпространи съществуващите свободни учебни ресурси и обучителни курсове за българските учители и да изследва нуждите и трудностите на българския ИТ учител, за да предложи дългосрочна образователна подкрепа към училища, учители и директори за по-качествено ИТ и STEAM образование. Всеки участник ще може да зададе въпросите си и да получи бърз отговор.

По време на семинара ще демонстрираме и дискутираме наличните безплатни учебни материали от СофтУни Фондацията за преподаване на програмиране и софтуерни технологии в училище и бъдещите планове на СофтУни за тяхното разширяване, обогатяване и развитие в полза на ИТ учителите и българската ИТ екосистема като цяло. Ще обсъдим с учителите важни въпроси, които да ни насочат към ефективно бъдещо развитие:
  • Какви са нуждите на ИТ учителите откъм учебно съдържание, образователни ресурси и инструменти и допълнителна квалификация?
  • С кои образователни направления и учебни курсове имат най-големи трудности?
  • С какви проблеми им е най-тежко да се справят?
  • Какви са нуждите на директорите на училища и гимназии с ИТ и софтуерни специалности и профили?
  • Лесно ли се намират ИТ учители?
  • Как директорите насърчават, обучават и подкрепят учителите?
  • С какво не успяват да се справят?
  • Как и с какво СофтУни може да помогне на българския ИТ учител?

В края на семинара ще обявим новия проект “СофтУни за учители” (SoftUni Teachers) в подкрепа на българските ИТ учители, който ще предоставя на абонаментен принцип учебно съдържание с високо качество, специализирани курсове, обучения и обучителни ресурси по програмиране, ИТ и софтуерни технологии. Ще съберем мнения и обратна връзка, за да направим проекта максимално полезен и достъпен за възможно повече ИТ учители от българските училища.
За лектора
Светлин Наков
Д-р Светлин Наков е вдъхновител на хиляди млади хора по пътя им към професията "софтуерен инженер". Той има 20-годишен опит като софтуерен инженер, ръководител на софтуерни и ИТ проекти, преподавател по информационни технологии, програмиране и разработка на софтуер, ИТ консултант, предприемач и разработчик на уеб, мобилни, настолни и сървърни приложения. Автор е на повече от 15 книги за програмиране и софтуерна разработка, лектор е на стотици технологични събития и конференции. Най-голямото му вдъхновение е да прави съвременно, ефективно и практическо образование за софтуерни инженери и да дава умения, професия и работа на хиляди млади хора. Мечтата му е да направи България силициевата долина на Европа. Личен сайт: https://nakov.com.
Светлин Наков Photo
Можем ли да използваме бисквитки?
Ние използваме бисквитки и подобни технологии, за да предоставим нашите услуги. Можете да се съгласите с всички или част от тях.
Назад
Функционални
Използваме бисквитки и подобни технологии, за да предоставим нашите услуги. Използваме „сесийни“ бисквитки, за да Ви идентифицираме временно. Те се пазят само по време на активната употреба на услугите ни. След излизане от приложението, затваряне на браузъра или мобилното устройство, данните се трият. Използваме бисквитки, за да предоставим опцията „Запомни Ме“, която Ви позволява да използвате нашите услуги без да предоставяте потребителско име и парола. Допълнително е възможно да използваме бисквитки за да съхраняваме различни малки настройки, като избор на езика, позиции на менюта и персонализирано съдържание. Използваме бисквитки и за измерване на маркетинговите ни усилия.
Рекламни
Използваме бисквитки, за да измерваме маркетинг ефективността ни, броене на посещения, както и за проследяването дали дадено електронно писмо е било отворено.