Loading...
salih1f1 avatar salih1f1 188 Точки

[Teamwork] Java Basics - Може ли малко помощ при четенето на кода?

Здравейте. Предварително се извинявам за глупавите въпроси. Някои от отговорите намерих в нета но бих искал да ги чуя и от вас с по 1 2 изречения. Та по същество, реших да понауча нещо за предстоящият екипен проект и се поразрових в нета. Намерих доста туториали но честно казано на голяма част от тях се затруднявам с разбирането (може би защото се затруднявам с класовете). Та имам една молба към вас, да ми помогнете малко. Давам ви сорса и си задавам въпросите.

  1. Що е то @SuppressWarnings("serial")?
  2. Как и кога да ползваме extends?
  3. Какво правим на 41-ви ред и защо?
  4. Също не разбирам защо и как при положение, че не извикваме никъде метода paint()x и y се променят, и се принтират на въпросните позиции.

Още веднъж моля да ме извините за многото въпроси, но помощта ви ще ми е от огромна полза. Ще съм ви благодарен ако ми отговорите дори само на един от въпросите.

Поздрави. 

Тагове:
0
Java Advanced 10/09/2014 19:39:05
izahariev96 avatar izahariev96 14 Точки

1. Мисля, че това изключваше warning-ите, които IDE-то дава при писане на код.

2. Extends се използва, когато се наследява друг клас - родител, чиито методи могат да се използват в текущия клас. Можеш да видиш на 29 ред това @Override, което значи, че презаписва вече готов метод в родителя.

3. Прави се инстанция на класа Game и играта стартира.

4. В while цикълът се извиква метод moveBall(), който движи  x и у.

 

Моля ако бъркам нещо да ме поправите :)

1
10/09/2014 19:46:03
a.angelov avatar a.angelov 1316 Точки

По т.4 - метода moveBall() - отговаря за смяната на х и у.

Самото прерисуване става чрез извикване на метода - game.repaint();

А за да не останат старите изображения от предния цикъл служи super.paint(g); от paint метода - той почиства игралното поле.

1
10/09/2014 20:08:34
salih1f1 avatar salih1f1 188 Точки

Първо, благодаря за отговорите. Работите ми се изясниха, но все още не разбирам къде точно се вика метода paint(). 

0
a.angelov avatar a.angelov 1316 Точки

Ето кога се извиква paint метода:

When does the AWT engine call the paint method?

The AWT engine calls the paint method every time the operative system reports that the canvas has to be painted. When the window is created for the first time paint is called. The paint method is also called if we minimize and after we maximize the window and if we change the size of the window with the mouse.

1
10/09/2014 20:28:43
mihayloff14 avatar mihayloff14 824 Точки

Аз искам да питам от къде си изтеглил този код. Предполагам, че е от някой туториал. Интересно ми е, тъй като изглежда, че ми би било от полза за екипните проекти :)

0
mihayloff14 avatar mihayloff14 824 Точки

За темата и тези туториали знаех, но не бях виждал този код и реших, че е от някой друг източник. Затова реших да попитам, благодаря за отговорите ^^

0
10/09/2014 21:39:55
Можем ли да използваме бисквитки?
Ние използваме бисквитки и подобни технологии, за да предоставим нашите услуги. Можете да се съгласите с всички или част от тях.
Назад
Функционални
Използваме бисквитки и подобни технологии, за да предоставим нашите услуги. Използваме „сесийни“ бисквитки, за да Ви идентифицираме временно. Те се пазят само по време на активната употреба на услугите ни. След излизане от приложението, затваряне на браузъра или мобилното устройство, данните се трият. Използваме бисквитки, за да предоставим опцията „Запомни Ме“, която Ви позволява да използвате нашите услуги без да предоставяте потребителско име и парола. Допълнително е възможно да използваме бисквитки за да съхраняваме различни малки настройки, като избор на езика, позиции на менюта и персонализирано съдържание. Използваме бисквитки и за измерване на маркетинговите ни усилия.
Рекламни
Използваме бисквитки, за да измерваме маркетинг ефективността ни, броене на посещения, както и за проследяването дали дадено електронно писмо е било отворено.