Loading...

Във форума е въведено ограничение, което позволява на потребителите единствено да разглеждат публикуваните въпроси.

BozhidarGenov avatar BozhidarGenov 2 Точки

TechModule - Objects and Classes - Exercise 02. Articles

Здравейте, нещо зациклих с втора задача и получавам само 40/100. Тествам я с различни входове и при мен всичко си е окей, но явно някои от тестовете не минават (нулевите са окей и не мога да видя къде бъркам).

Ето линк към джъдж и условието:
https://judge.softuni.bg/Contests/Compete/Index/1215#1

Ето и моя код:
https://pastebin.com/22gfZqdk
 

Не искам конкретно решение, а по-скоро насоки къде бъркам и какво да променя. Предварително благодаря за помощта.

Тагове:
0
Fundamentals Module
emo.999 avatar emo.999 399 Точки

1. 👉 Split(", ") - след това ти дава 100/100

2. Би трябвало да използваш гетъри и сетъри вместо да променяш директно полетата.

3. По-удобно е да ползваш override ToString вместо да принтираш така. Особено, ако трябва да го правиш на много места. А в случая го има по условие.

Надявам се да съм помогнал така както искаш. 😊

0
12/11/2018 22:29:27
Можем ли да използваме бисквитки?
Ние използваме бисквитки и подобни технологии, за да предоставим нашите услуги. Можете да се съгласите с всички или част от тях.
Назад
Функционални
Използваме бисквитки и подобни технологии, за да предоставим нашите услуги. Използваме „сесийни“ бисквитки, за да Ви идентифицираме временно. Те се пазят само по време на активната употреба на услугите ни. След излизане от приложението, затваряне на браузъра или мобилното устройство, данните се трият. Използваме бисквитки, за да предоставим опцията „Запомни Ме“, която Ви позволява да използвате нашите услуги без да предоставяте потребителско име и парола. Допълнително е възможно да използваме бисквитки за да съхраняваме различни малки настройки, като избор на езика, позиции на менюта и персонализирано съдържание. Използваме бисквитки и за измерване на маркетинговите ни усилия.
Рекламни
Използваме бисквитки, за да измерваме маркетинг ефективността ни, броене на посещения, както и за проследяването дали дадено електронно писмо е било отворено.