Loading...

Във форума е въведено ограничение, което позволява на потребителите единствено да разглеждат публикуваните въпроси.

Chrissisbeast avatar Chrissisbeast 0 Точки

Реализация в България

Здравейте , аз съм начинаещ в програмирането и вече започвам много да се обърквам , започнах с JS после python , след това спрях с python и пак се върнах на JS и този кръг се повтори няколко пъти поради простата причина , че не знам какво се търси в България .Аз съм малко странен и като цяло всичко ми харесва , да правя сайтове , игри и всякакви програми и поради тази причина искам да започна от някъде , но не знам от къде , Ще се радвам, ако някой ме посъветва с нещо , как той е започнал или нещо подобно, също така ми е интересно , в България кои езици са търсени и правилно ли съм се насочил към JS или просто изкажете мнение по въпроса , защото като сменям езиците и започвам отначало , се демотивирам страшно много.

Съжалявам за объркания въпрос.

Хубав ден! 

Тагове:
Jordan_Dobrev12 avatar Jordan_Dobrev12 336 Точки

И аз съм минал през това.

Наблюдавам, че през последните няколко години python все по-силно започва да се търси в България.

JavaScript винаги е бил и ще бъде един от най-използваните в уеб, така че който и да избереш ще успееш да се реализираш.

Въпроса е, на теб кой ти харесва повече? Избери този, който на теб ти е най-приятен.

1
TeodorStefanovPld avatar TeodorStefanovPld 1274 Точки

чакай сега :Д ако искаш да правиш сайтове js ще ти трябва но можеш и без него. Има варианти всичко да ти е js front end back end или само front end-a да ти е js. 

python ще е само backend. 

Сега съществува една заблуда с Python че е ок за web и тн. Но сравнение с другите frameworks django малко издиша. Популярноста на Python идва от ml и ai всичко се прави с няколко негови библиотеки или техни производни на други езици които отдолу пак компилират до Python.

Kaто цяло Python js доста си приличат и лесно се превключва.