Софтуерно Инженерство
Loading...
+ Нов въпрос
Hristo13 avatar Hristo13 236 Точки

Труден за проследяване код с тези имена на променливите. Старай се да пишеш кода така, че някой дето идея си няма за задачата като седне ще разбере за какво иде реч. Бих ти препоръчал да пробваш в trainer класа да пазиш колекция от покемони.

Главната ти грешка беше, че извън for цикъла на trainerInfo на 43ти ред проверяваш дали е намерен елемента. Както е написано всичко зависи дали последния трейнър съдържа текущия елемент. В зависимост от това дали съдържа или не на всички трейнъри ще им нараниш или оставиш покемоните както са си.
Остава само последния тест да се оправи https://pastebin.com/BkqVLQqL

 

edit: Последната грешка идва от това че и аз сгафих с boolean променливата. Забравих да я преместя от 32ри ред на 35ти за да е вътре в trainferInfo преди итератора на покемоните.

0
11/06/2019 14:36:46