C# Използване на GPU вместо CPU за изчисление.

Здравейте,

подготвям един страничен проект за портфолио и имам нужда да използвам графичният процесор за изчисление вместо CPU-то.

Апликацията обработва изображения, в това графичната карта е много по-добра. С някой малки изключения, например скоро четох че последният Threadripper 3990x може да подкара Crysis изключително без графичен процесор, но това е като изкл. на правилото.

Не че информацията я няма в интернет, но ми е интересно какъв подход бихте подхванали вие?

Много от библиотеките на които попаднах не се подържат активно или въобще не се развиват. C# не подържа това със стандартните библиотеки.

Забелязах че една подобна апликация използва DirectX библиотеки предвидени за игралната индустрия.

Един от вариантите e писане на OpenCL-C.

Като цяло търся най-лесният и праволинеен начин за постигане на целта.