Loading...

Във форума е въведено ограничение, което позволява на потребителите единствено да разглеждат публикуваните въпроси.

stamen4o avatar stamen4o 44 Точки

Предложение за чат.

Предложението ми е да се рализира чат сървър за студентите от SoftUni съответно с чат стаи за различните езици и нива. Според мен по този начин ще се стимулира комуникацията между студентите  и информираността между нас. При появил се някакъв проблем може лесно и бързо да се консултираме с колеги, както и да споделим нов проект. По този начин ще се упражняваме и на Team Work /където аз лично имам пропуски/, и ако сме на едно средно ниво дисциплинирани в чата, бихме имали повече успехи. Чата може да се интегрира в страницата на SoftUni, или да е външен проект.

Съвсем като за пример, съм качил един скромен пример за чат на едно Raspberry Pi, и след лека редакция по кода /оригиналния код не е мой - засега само редактираме :) / изглежда горе долу добре, но има много работа и функции които трябва да се добавят. Можете да цъкате спокойно, ще го държа един два дни да видя как се държи. 

PS: не съм напреднал developer, затова моля критиките да са повече, за да има прогрес, ще се радвам да споделите мнение относно нов чат :)

Raspberry Pi model B, Arch Arm Linux, MySQL, PHP, AJAX.

Ето и линк към чата :  N/A 

 

Тагове:
kiko144 avatar kiko144 795 Точки

Съгласен съм че трябва да има някакъв алтернативен начин за комуникация в сайта, защото има теми които си се обръщат на чат, но от друга страна не мисля че има чат, защото целта на СофтУни е да направиш тема, да зададеш въпрос и това да могат да го гледат всички и след години даже... Сигурен съм, че ще се направят някъкви лични съобщения, но просто трябва да се изчака.. все пак сме още на бета версия :) 

0
Yulia avatar Yulia 1346 Точки

Да, kiko144. Друг е въпроса дали хората гледат темите, в които вече са зададени същите въпроси... Но наистина вече се усеща липсата и нуждата от възможност за пращане на лични съобщения. Особено ако човек не е посочил скайп/фейсбук име в профила си.

Та за чат - по-добре да не натоварваме дивелопърите на сайта с такива идеи : D Но би било готино да има такъв-неформален, създаден от самите студенти, защо не : )

0
HPetrov avatar HPetrov 822 Точки

Предлагам да се върнeм към mIRC-ата :D Вярвам, че все още има някакъв остатъчен чар в нея.

6
dentia avatar dentia 362 Точки

О, да, все още има хора и там, но на мен по-належащо ми изглежда да се вкарат някакъв вид лични съобщения тук, първо защото е удобно и би било ползвано, а и за да намали спама под форма на 48 коментара на 1 пост.

0
gudov avatar gudov 274 Точки
Твърдо съм за! Един чат би помогнал доста, не само за ученето, ами и за размяна на идеи. Дано го реализират от СофтУни.
0
GeorgievOginian avatar GeorgievOginian 2 Точки

Здравеите колеги/ stamen4o

Ето и възможна алтернатива, на чат и воис програма "Опен сорсе". Работил съм с прогтамата има и може да се направят "Н" на брои стай  и всяка да е с по 200 човека в нея без да "Гърми". Безплатна е и всеки може  да направи настройките и да я базбере при желание и 1,2ве  видеа по 15 минутки.

Ето  е описание на програмата в детайли. http://www.youtube.com/watch?v=KPT5wMQ-KKA

Ако идеята ви се стува ок ето и група влизаите тук =>  Algorithms/ Programming==SoftUniSofia>>https://www.facebook.com/groups/674272699301703/<<

Пишете съобщение и ще ви добавят, зглобяването на един канал на ТС3 сървър/канал е лесна работа

 

До скоро 

2
aslv1 avatar aslv1 304 Точки

Аз съм твърдо „ЗА“ идеята. Според мен даже не е нужно да се пази някаква история, защото чатът е да питаш нещо, което те интересува на момента, и като си готов - край! laughing

1
iliev72 avatar iliev72 147 Точки

Питаш и като няма кой да ти отговори какво става ?!

Чата си продължава и твоя въпрос заминава без отговор !

Точно затова е форума и тук питаш и когато някой знае отговора ти отговаря на въпроса , а не заминава в битието.

Като толкова искате чат - направете си канал в скайп и оставете в форума линк който иска да се включи и готово.

0
Можем ли да използваме бисквитки?
Ние използваме бисквитки и подобни технологии, за да предоставим нашите услуги. Можете да се съгласите с всички или част от тях.
Назад
Функционални
Използваме бисквитки и подобни технологии, за да предоставим нашите услуги. Използваме „сесийни“ бисквитки, за да Ви идентифицираме временно. Те се пазят само по време на активната употреба на услугите ни. След излизане от приложението, затваряне на браузъра или мобилното устройство, данните се трият. Използваме бисквитки, за да предоставим опцията „Запомни Ме“, която Ви позволява да използвате нашите услуги без да предоставяте потребителско име и парола. Допълнително е възможно да използваме бисквитки за да съхраняваме различни малки настройки, като избор на езика, позиции на менюта и персонализирано съдържание. Използваме бисквитки и за измерване на маркетинговите ни усилия.
Рекламни
Използваме бисквитки, за да измерваме маркетинг ефективността ни, броене на посещения, както и за проследяването дали дадено електронно писмо е било отворено.