Loading...

Във форума е въведено ограничение, което позволява на потребителите единствено да разглеждат публикуваните въпроси.

CharlieScarver avatar CharlieScarver 33 Точки

Bullet pools

Да приемем, че имаме играч и противници, които стрелят със същия вид куршуми.
Как е по-добре да се направи:

  1. Един голям pool с куршуми за всички. Проверка за кога е стрелял unit-а за последно в неговия си скрипт.
  2. Един pool за играча и един за противниците. Проверката е в pool скриптовете.
  3. Всеки unit има собствен pool. Проверката е в pool скрипта.

 

Тагове:
0
Unity 3D
dead4y avatar dead4y 62 Точки

Един голям pool с куршуми при което който когато му трябва да бърка и да взима. 

Не виждам смисъл да се правят отделни Pool-ове при положение че обектите (куршумите) са абсолютно едни и същи. 

1
Можем ли да използваме бисквитки?
Ние използваме бисквитки и подобни технологии, за да предоставим нашите услуги. Можете да се съгласите с всички или част от тях.
Назад
Функционални
Използваме бисквитки и подобни технологии, за да предоставим нашите услуги. Използваме „сесийни“ бисквитки, за да Ви идентифицираме временно. Те се пазят само по време на активната употреба на услугите ни. След излизане от приложението, затваряне на браузъра или мобилното устройство, данните се трият. Използваме бисквитки, за да предоставим опцията „Запомни Ме“, която Ви позволява да използвате нашите услуги без да предоставяте потребителско име и парола. Допълнително е възможно да използваме бисквитки за да съхраняваме различни малки настройки, като избор на езика, позиции на менюта и персонализирано съдържание. Използваме бисквитки и за измерване на маркетинговите ни усилия.
Рекламни
Използваме бисквитки, за да измерваме маркетинг ефективността ни, броене на посещения, както и за проследяването дали дадено електронно писмо е било отворено.