Loading...

Във форума е въведено ограничение, което позволява на потребителите единствено да разглеждат публикуваните въпроси.

evgenikolov avatar evgenikolov 304 Точки

[UNSOLVED] "Финални" въпроси за Tech Module за по-стари студенти

Здравейте, аз съм студент от приема септември 2015. Нашият випуск е минал изцяло Programming Basics и Fundamentals нивото. 

EDIT: Зададох няколко конкретни въпроса понеже все още никой от екипа не е взел отношение по темата.

Преди месец ни бе представена новата програма. От тогава досега имаше поне 5 неща които бяха променени из основи, а нас никой не ни информира.

Да вземем за пример Tech Module. Беше ни представено че той включва запознаване с 4-те нови професии (C# Web, Java Web, JS, PHP). До тук добре, всеки прецени за себе си как мисли да продължи и това беше ОК. След около седмица или две обаче без никаква официална информация Tech Module-a изведнъж включи в себе си и Programming Basics?!, който ще заеме цял един месец от уж четирите месеца Tech Module (в който уж всеки месец от тези 4 щеше да се запознаваме с по-една професия)?

Следващото нещо. Отново за Tech Module. Беше ни съобщено, че по време на модула ще имаме екипни проекти за всяка професия отделно и накрая на целия модул ще има един изпит на технологията (езика), който сме си избрали. Днес отварям страницата на първият курс от Tech Module, който както споменах горе изведнъж стана Programming Basics, а от презентацията, която ни беше представена, нямаше нищо подобно. Та, отварям въпросната страница и освен че този курс ще продължи 1 месец (тоест остават 3 месеца за другите по-важни курсове от модула), накрая на Programming Fundamentals има практически изпит ?!?

И тук е момента да кажа WTF бе хора? Като правите такива генерални промени ще е добре да ни уведомявате по-рано и да не ги решавате в последния момент и да променяте нещо, което се обявили преди време просто ей така.