Бъркотии... засега общата ми оценка като цяло е по-скоро негативна...
Искам да изкажа отрицателното си мнение по отношение на администрирането на СофтУни. Всичко друго в университета е на ниво и то доста добро ниво, но администрацията според мен е светлини години след всичко друго. Ще дам няколко примера. Имейла, които получихме всички, които сме в момента модул ООП да се запишем за Front-End, след определено време (не помня колко) получихме друг имейл в който се казва, че този имейл не е бил за нас, но въпреки това е можело да се запишем. Аз се възползвах и заплатих сумата за онлайн студент (защото аз съм онлайн студент). Току що обаче видях, че вече първият курс е започнал: "Web Fundamentals (HTML/CSS) ноември 2015", а аз не съм записан в него. Да не говорим, че когато започна курса по ООП бях записан като редовен студент, а не като онлайн и трябваше пак да казвам 2 пъти да ме сменят от редовен на онлайн. 2 от домашните в ООП все още не са качени, а за едното имаме само още 7 дни, за да го направим, знам че това е много време, но ако човек има път някъде и няма да бъде пред компютър трябва да си прави сметката, а като го няма, няма как да станат нещата. Като цяло опита ми досега с административните неща в СофтУни ми е доста горчив, щеше да е мн по-добре, ако нямаше такива грешки или поне не са толкова често и много. Знам, че на всеки се случва да греши, но това е прекалено много според мен. Просто исках да изразя мнение с чел да се поправят нещата, не искам да обида никого.
Следващият модул на нашият випуск (fundamental септември), доколкото знам, ще бъде back-end и ще започне някъде април.
Неее, аз съм в ООП-то което е след Java, C# Advanced и Teamwork, дефакто сега като свърши ООП и КПК и влизаме февруари в Фронд Енд или поне така Наков, а тии имаш предвид сигурно тези на които ООП-то им е първи модул във Фундаментас.. Оф омотах се вече... :D