Във форума е въведено ограничение, което позволява на потребителите единствено да разглеждат публикуваните въпроси.

jvelev75 avatar jvelev75 2 Точки

Programming Basic C++ - solution in Judge question

Здравейте,

в Judge системата първоначално нямаше отделен раздел за задачите от този курс, затова решенията проверях в раздела

Home/Contests/Programming-Basics-Exercises/Simple Calculations.Днес забелязах че вече има отделен раздел специално за C++ и реших да поставя решенията и  в него. За изненада при един и същ код работещ първоначално (Solution #6948288)

сега ми дава грешен отговор (Solution #6975187).Някой да има същият проблем??

Благодаря предварително!

Тагове:
Programming Basics
shethal avatar shethal 2 Точки

Basics of C++

In this section we will cover the basics of C++, it will include the syntax, variable, operators, loop types, pointers, references and information about other requirements of a C++ program. You will come across lot of terms that you have already studied in C language.

Syntax and Structure of C++ program

Here we will discuss one simple and basic C++ program to print "Hello this is C++" and its structure in parts with details and uses.

First C++ program

#include <iostream.h>
using namespace std;
int main()
{
cout << "Hello this is C++";
}

https://www.besanttechnologies.com/training-courses/python-training-institute-in-chennai

errohitbhardwaj avatar errohitbhardwaj 0 Точки

Solar energy is a safe alternative that has replaced many fossil fuels like gas and coal for producing electricity. Solar power usage reduces greenhouse gas emissions and decreases dependence on dwindling fossil fuels.
 Do you know electricity generated from fossil fuels like coal and gas, causes air pollution that leads to acid rain, damaged forests, and also affects agricultural production, which leads to loss of billions of dollars worldwide? So, say yes to solar energy and no to fossil fuels.

https://www.westhavensolar.com

dZf1aeA-rijaz avatar dZf1aeA-rijaz 0 Точки

I wish to show thanks to you just for bailing me out of this particular trouble.As a result of checking through the net and meeting techniques that were not productive, I thought my life was done.
Python Training in  Chennai

Daruma avatar Daruma 0 Точки

For applications, problems that require high performance; Saving memory, C ++ is a great choice. At the same time, C ++ still has an object-oriented nature that makes it easy to maintain and upgrade friv 

vk.softlogic avatar vk.softlogic 0 Точки

I have to voice my passion for your kindness giving support to those people that should have guidance on this important matter.
Java Training in Chennai 

dZf1aeA-rijaz avatar dZf1aeA-rijaz 0 Точки

I have to voice my passion for your kindness giving support to those people that should have guidance on this important matter.

<a href="https://www.slajobs.com/python-training-institute-in-chennai/">Best Python Training in Chennai</a>

Можем ли да използваме бисквитки?
Ние използваме бисквитки и подобни технологии, за да предоставим нашите услуги. Можете да се съгласите с всички или част от тях.
Назад
Функционални
Използваме бисквитки и подобни технологии, за да предоставим нашите услуги. Използваме „сесийни“ бисквитки, за да Ви идентифицираме временно. Те се пазят само по време на активната употреба на услугите ни. След излизане от приложението, затваряне на браузъра или мобилното устройство, данните се трият. Използваме бисквитки, за да предоставим опцията „Запомни Ме“, която Ви позволява да използвате нашите услуги без да предоставяте потребителско име и парола. Допълнително е възможно да използваме бисквитки за да съхраняваме различни малки настройки, като избор на езика, позиции на менюта и персонализирано съдържание. Използваме бисквитки и за измерване на маркетинговите ни усилия.
Рекламни
Използваме бисквитки, за да измерваме маркетинг ефективността ни, броене на посещения, както и за проследяването дали дадено електронно писмо е било отворено.