Loading...
Chrissisbeast avatar Chrissisbeast 0 Точки

Реализация в България

Здравейте , аз съм начинаещ в програмирането и вече започвам много да се обърквам , започнах с JS после python , след това спрях с python и пак се върнах на JS и този кръг се повтори няколко пъти поради простата причина , че не знам какво се търси в България .Аз съм малко странен и като цяло всичко ми харесва , да правя сайтове , игри и всякакви програми и поради тази причина искам да започна от някъде , но не знам от къде , Ще се радвам, ако някой ме посъветва с нещо , как той е започнал или нещо подобно, също така ми е интересно , в България кои езици са търсени и правилно ли съм се насочил към JS или просто изкажете мнение по въпроса , защото като сменям езиците и започвам отначало , се демотивирам страшно много.

Съжалявам за объркания въпрос.

Хубав ден! 

Тагове:
bogela avatar bogela 17 Точки

Ами програмирането е решаване на някоя задача няма значение колко е сложна или проста, процеса на решаване  е измисляш логиката след това описваш тази логига в синтактика да даден език.Т.е правиш две неща измисляш логика и измисляш какъв е начина за описание на тази логика към даден език.Въпроса е че логиката си я измислил на какъв език да я напиша , ами като не знаеш даден език просто пишеш в гугул как  да го направя на  този език и го правиш.А това означава , че не това е проблема  за отказването на човек да продължи , т.е. проблема е в първата част логиката.

Т.е излиза че времето което отделяме за програмиране трябва да го отделим повече на логиката отколкото на това на какъв език е тази логика, и когато логиката ни стане много добра , тогава вече ние започваме да мислим как ще е на този език или онзи език тази логика, това отнема време да проверяваш но не ни стопира защото няма пречки.