Loading...
Lilinikolova avatar Lilinikolova 14 Точки

08. Toy Shop

 Здравейте, имам проблем с 10-та задача

Връща ми 60/100точки, а при тестването със зададените стойности се държи нормално.

using System;

namespace _08._Toy_Shop
{
    class Program
    {
        static void Main(string[] args)
        {
            double excursion = double.Parse(Console.ReadLine());
            int puzzles = int.Parse(Console.ReadLine());
            int dolls = int.Parse(Console.ReadLine());
            int bears = int.Parse(Console.ReadLine());
            int minions = int.Parse(Console.ReadLine());
            int Truck = int.Parse(Console.ReadLine());
            double price = ((puzzles * 2.60) + (dolls * 3.00) + (bears * 4.10) + (minions * 8.20) + (Truck * 2.00));
            if (puzzles + dolls + bears + minions + Truck >= 50)
            {
                double discount = (price * 0.25);
                double lassprice = price - discount; //крайна цена
                double rent = lassprice * 0.1;
                double total = lassprice - excursion - rent; //сума- отстъпка-наем
                Console.WriteLine("Yes!" + " {0:F2}" + " lv left.", total);
            }
            else
            {
                double price1 = (price - (price * 0.10));
                double tota11 = (excursion - price1);
                Console.WriteLine("Not enough money! " + "{0:F2}" + " lv needed.", tota11);  //недостигащите пари
            }

        }
    }
}

 

Тагове:
0
Programming Basics
petur_stoqnov avatar petur_stoqnov 28 Точки

Здравей Lilinikolova,

И при мен стана същия проблем на тази задача, с на практика същата логика в кода като при теб - в конзолата работи, но в Judge 60/100. 

След направени редакции в кода взех 100/100, но продължавам да не разбирам каква е логиката първият код/логика да не се оценява с 100/100.

Ако някой може да помогне с разтълкуването и посочването на разликите ще бъде чудесно.

Условието на задачата е:

 

.Магазин за детски играчки

Петя има магазин за детски играчки. Тя получава голяма поръчка, която трябва да изпълни. С парите, които ще спечели иска да отиде на екскурзия. Да се напише програма, която пресмята печалбата от поръчката.

Цени на играчките:

  • Пъзел - 2.60 лв.
  • Говореща кукла - 3 лв.
  • Плюшено мече - 4.10 лв.
  • Миньон - 8.20 лв.
  • Камионче - 2 лв.

Ако поръчаните играчки са 50 или повече магазинът прави отстъпка 25% от общата цена. От спечелените пари Петя трябва да даде 10% за наема на магазина. Да се пресметне дали парите ще ѝ стигнат да отиде на екскурзия.

Вход

От конзолата се четат 6 реда:

  1. Цена на екскурзията - реално число в интервала [1.00 … 10000.00]
  2. Брой пъзели - цяло число в интервала [0… 1000]
  3. Брой говорещи кукли - цяло число в интервала [0 … 1000]
  4. Брой плюшени мечета - цяло число в интервала [0 … 1000]
  5. Брой миньони - цяло число в интервала [0 … 1000]
  6. Брой камиончета - цяло число в интервала [0 … 1000]

Изход

На конзолата се отпечатва:

  • Ако парите са достатъчни се отпечатва:
    • "Yes! {оставащите пари} lv left."
  • Ако парите НЕ са достатъчни се отпечатва:
    • "Not enough money! {недостигащите пари} lv needed."

 

Резултатът трябва да се форматира до втория знак след десетичната запетая.

Примерен вход и изход

Вход

Изход

Обяснения

40.8

20

25

30

50

10

Yes! 418.20 lv left.

Сума: 20 * 2.60 + 25 * 3 + 30 * 4.10 + 50 * 8.20 + 10 * 2 = 680 лв.

Брой на играчките: 20 + 25 + 30 + 50 + 10 = 135

135 > 50 => 25% отстъпка; 25% от 680 = 170 лв. отстъпка

Крайна цена: 680 – 170 = 510 лв.

Наем: 10% от 510 лв. = 51 лв.

Печалба: 510 – 51 = 459 лв.

459 > 40.8 => 459 – 40.8 = 418.20 лв. остават

Вход

Изход

Обяснения

320

8

2

5

5

1

Not enough money! 238.73 lv needed.

Сума: 90.3 лв.

Брой на играчките: 21

21 < 50 => няма отстъпка

Наем: 10% от 90.3 = 9.03 лв.

Печалба: 90.3 – 9.03 = 81.27 лв.

81.27 < 320 => 320 – 81.27 = 238.73 лв. не достигат

 

0
Можем ли да използваме бисквитки?
Ние използваме бисквитки и подобни технологии, за да предоставим нашите услуги. Можете да се съгласите с всички или част от тях.
Назад
Функционални
Използваме бисквитки и подобни технологии, за да предоставим нашите услуги. Използваме „сесийни“ бисквитки, за да Ви идентифицираме временно. Те се пазят само по време на активната употреба на услугите ни. След излизане от приложението, затваряне на браузъра или мобилното устройство, данните се трият. Използваме бисквитки, за да предоставим опцията „Запомни Ме“, която Ви позволява да използвате нашите услуги без да предоставяте потребителско име и парола. Допълнително е възможно да използваме бисквитки за да съхраняваме различни малки настройки, като избор на езика, позиции на менюта и персонализирано съдържание. Използваме бисквитки и за измерване на маркетинговите ни усилия.
Рекламни
Използваме бисквитки, за да измерваме маркетинг ефективността ни, броене на посещения, както и за проследяването дали дадено електронно писмо е било отворено.