Професионална програма
Loading...
Joro_Paspalev avatar Joro_Paspalev 23 Точки

Problem 3. Raiding от Polymorphism - Exercise

Колеги, 

помагайте. Проверих всичко 3 пъти, нулевите тестове минават, а Judge гърми на два с Грешка по време на изпълнение.

Задачата е супер елементарна, няма какво да гръмне по време на изпълнение освен парсване и try - catch, но все пък не виждам къде бъркам.

Ито кода https://app.box.com/s/3zi39yz6hd6emjvbhl2h0h1cwry2mnlw

Благодаря предварително!

 

Условието на задачата: 

Your task is to create a class hierarchy like the described below. The BaseHero class should be abstract.

  • BaseHero – string Name, int Power, string CastAbility()
    • Druid – power = 80
    • Paladin – power = 100
    • Rogue – power = 80
    • Warrior – power = 100

Each hero should override the CastAbility() method:

Druid – "{Type} – {Name} healed for {Power}"

Paladin – "{Type} – {Name} healed for {Power}"

Rogue – "{Type} – {Name} hit for {Power} damage"

Warrior – "{Type} – {Name} hit for {Power} damage"

Now use the classes you created to form a raid group and defeat a boss. You will receive an integer N from the console. On the next lines you will receive {heroName} and {heroType} until you create N amount of heroes. If the hero type is invalid print: "Invalid hero!" and don’t add it to the raid group. After the raid group is formed you will receive an integer from the console which will be the boss’s power. Then each of the heroes in the raid group should cast his ability once. You should sum the power of all of the heroes and if the total power is greater or equal to the boss’s power you have defeated him and you should print:

"Victory!"

Else print:

"Defeat..."

Bonus*

Use the Factory Design pattern to instantiate the classes.

Constraints

You need to create heroes until you have N amount of valid heroes.

Example

Input

Output

3

Mike

Paladin

Josh

Druid

Scott

Warrior

250

Paladin - Mike healed for 100

Druid - Josh healed for 80

Warrior - Scott hit for 100 damage

Victory!

2

Mike

Warrior

Tom

Rogue

200

Warrior - Mike hit for 100 damage

Rogue - Tom hit for 80 damage

Defeat...

Тагове:
0
C# OOP Basics 20/03/2020 00:20:39
nickwork avatar nickwork 657 Точки
Best Answer

Привет, не съм ти разглеждал кода, но ще ти кажа каква е уловката в тази задача и къде на мен ми гърмеше - сигурен съм, че това е и твоят проблем - в условието пише :

Constraints

You need to create heroes until you have N amount of valid heroes. - тоетст не трябва да итерираш до броя редове, които получаваш в началото на задачата, а докато не създадеш толкова на брой герои...пускам ти малко код от моето решение, където да видиш как съм го решил този проблем (line ми е броя редове които получавам, counter-a ми изчислява колко героя съм направил...без това нещо ми даваше 60/100... с него 100/100)

while (lines != counter)
            {            
                string name = Console.ReadLine();
                string heroType = Console.ReadLine();

                try
                {
                    var hero = factory.CreateHero(name, heroType);
                    heros.Add(hero);
                    counter++;
                }
                catch (Exception ex)
                {
                    Console.WriteLine(ex.Message);
                }                
            }

2
Joro_Paspalev avatar Joro_Paspalev 23 Точки

Да това бе проблема. Вече е на 100/100.

Благодаря!

0
stelianraev avatar stelianraev 0 Точки

-_-  1 час се чудих и дебъгвах и няма грешка, а даваше 60/100..... Никога нямаше да го видя това. 

0
kdew0 avatar kdew0 7 Точки

Мерси, колега! Дяволът е в детайлите. :D

0
yanchev.ilian avatar yanchev.ilian 24 Точки

Голямо благодаря, колега!

Голямо лутане падна...

0
Можем ли да използваме бисквитки?
Ние използваме бисквитки и подобни технологии, за да предоставим нашите услуги. Можете да се съгласите с всички или част от тях.
Назад
Функционални
Използваме бисквитки и подобни технологии, за да предоставим нашите услуги. Използваме „сесийни“ бисквитки, за да Ви идентифицираме временно. Те се пазят само по време на активната употреба на услугите ни. След излизане от приложението, затваряне на браузъра или мобилното устройство, данните се трият. Използваме бисквитки, за да предоставим опцията „Запомни Ме“, която Ви позволява да използвате нашите услуги без да предоставяте потребителско име и парола. Допълнително е възможно да използваме бисквитки за да съхраняваме различни малки настройки, като избор на езика, позиции на менюта и персонализирано съдържание. Използваме бисквитки и за измерване на маркетинговите ни усилия.
Рекламни
Използваме бисквитки, за да измерваме маркетинг ефективността ни, броене на посещения, както и за проследяването дали дадено електронно писмо е било отворено.