Loading...
tonkatawe avatar tonkatawe 3 Точки

03. Oldest Family Member - Compile time error

Здравейте имам проблем с компилиране на проекта и не мога да разбера защо. Задачата е 03. Oldest Family Member от Exercise: Defining Classes  приложим съм условието и на първите две задачи, тъй като те се надграждат.

Проблема е следният с първа и втора задача няма проблем, но на трета след като добавя новия клас и е кача в judge ми дава Compile time error опитах какво ли не и не става. Пробвах същия *.zip  да го кача на 1ва и 2ра задача и ми дава 100/100. Единственото което като разлика в Submbit-a, че на задача 1 и 2 .NET core project tests, докато при задача 3 е .NET Core Project, но така беше и при Lab-а, и там нямах никакви проблеми. Принудих се да изгледам няколко пъти решението на задачата от началото до края (от 1ва до 3та) и копирах всяка буква и име на променлива от лектора и пак не се получава. Явно изпускам нещо, но не разбирам къде и какво ?! :) Ще се надявам ако някой може да ми обясни.

Благодаря предварително :)

Линк към решението :

https://github.com/tonkatawe/SoftUni-Advanced/tree/master/Advanced/Defining%20Classes%20-%20Exercise/01.%20Define%20a%20Class%20Person

Линк към задачата:

https://judge.softuni.bg/Contests/Practice/Index/1479#2

Условие: (включено задачи 1 и 2 )

Problem 1. Define a Class Person

NOTE: You need a StartUp class with the namespace DefiningClasses.

Define a class Person with private fields for name and age and public properties Name and Age.

Bonus*

Try to create a few objects of type Person:

Name

Age

Pesho

20

Gosho

18

Stamat

43

Use both the inline initialization and the default constructor.

Problem 2. Creating Constructors

NOTE: You need a StartUp class with the namespace DefiningClasses.

Add 3 constructors to the Person class from the last task. Use constructor chaining to reuse code:

  • The first should take no arguments and produce a person with name "No name" and age = 1.
  • The second should accept only an integer number for the age and produce a person with name "No name" and age equal to the passed parameter.
  • The third one should accept a string for the name and an integer for the age and should produce a person with the given name and age.

Problem 3. Oldest Family Member

Use your Person class from the previous tasks. Create a class Family. The class should have a list of people, a method for adding members - void AddMember(Person member) and a method returning the oldest family member – Person GetOldestMember(). Write a program that reads the names and ages of N people and adds them to the family. Then print the name and age of the oldest member.

 

Examples

Input

Output

3

Pesho 3

Gosho 4

Annie 5

Annie 5

5

Steve 10

Christopher 15

Annie 4

Ivan 35

Maria 34

Ivan 35

Тагове:
0
C# Advanced
nickwork avatar nickwork 657 Точки
Best Answer

Кода ти работи и дава 100/100 на 3та задача, направи нов проект, създай класовете на ново, като ги копираш от github и ги пусни в judge...това направих аз и всичко е 6.

0
tonkatawe avatar tonkatawe 3 Точки

Стана! Но къде е логиката.. след като вчера загубих 5-6 часа и сутринта още 2 :) judge ли се бъгва ? и ако това се случи с проект с доста повече класове пак ли така трябва да се процедира ? :)

0
Можем ли да използваме бисквитки?
Ние използваме бисквитки и подобни технологии, за да предоставим нашите услуги. Можете да се съгласите с всички или част от тях.
Назад
Функционални
Използваме бисквитки и подобни технологии, за да предоставим нашите услуги. Използваме „сесийни“ бисквитки, за да Ви идентифицираме временно. Те се пазят само по време на активната употреба на услугите ни. След излизане от приложението, затваряне на браузъра или мобилното устройство, данните се трият. Използваме бисквитки, за да предоставим опцията „Запомни Ме“, която Ви позволява да използвате нашите услуги без да предоставяте потребителско име и парола. Допълнително е възможно да използваме бисквитки за да съхраняваме различни малки настройки, като избор на езика, позиции на менюта и персонализирано съдържание. Използваме бисквитки и за измерване на маркетинговите ни усилия.
Рекламни
Използваме бисквитки, за да измерваме маркетинг ефективността ни, броене на посещения, както и за проследяването дали дадено електронно писмо е било отворено.