Loading...

Във форума е въведено ограничение, което позволява на потребителите единствено да разглеждат публикуваните въпроси.

petar_georgiev avatar petar_georgiev -4 Точки

Научете се да преподавате

Не знам дали всички курсове са такива, но малкото, които погледнах (и не можах да изтърпя) са трагедия.
Научете се как се преподава. По света има добри и лоши примери. Разучете добрите.
Стилът ви на преподаване може да се оприличи така:
Преподавате чужд език по речник, започвате от първа страница, четете думата, казвате какво значи и продължавате със следващата!
Т Р А Г Е Д И Я
 

MartinBG avatar MartinBG 4803 Точки

Ще е полезно, ако споделите за кои конкретно курсове (инстанция, преподавател) са забележките Ви.

Така подхвърлено, изкаването Ви няма тежест и няма как да се заформи смислена дискусия около него.

 

Изкарал съм много курсове в SoftUni - основно през 2017/2018 год., и съм бил свидетел както на много слаби, така и на изключително качествени такива, като разликата идва единствено от това, кой е лектора.

В предишни години обичайната практика в СофтУни беше началните курсове да се водят от студенти на академията, които вече са ги минали и рядко се случваше да бъдат водени достатъчно добре, за което съм писал критики в анкетите.

Напоследък, все по-често виждам курсове - вярно от по-високите модули или пък специализирани (извън основните пътеки), които се водят от хора с многогодишен стаж в бранша, които със сигурност има какво да покажат.

0
29/04/2020 18:51:30
petar_georgiev avatar petar_georgiev -4 Точки

Не е проблем в конкретен курс или преподаател, макар че и това е от голямо значение. Коментирам цялостния подход. Преподаването е изкуство. Преди да се започне даден курс, може да се изгледат подобни образци от популярни световни автори на онлайн курсове. В преподаването има принципи, методика, структура. Софт Уни възникна като контрапункт на класическото висше образование. Да приемем, че сте избегнали определени грешки, но това не ви прави автоматично добри преподаватели. Надявам се, не се заблуждавате, че всеки запознат с дадена технология е и непременно добър преподавател.
От отговора ви си правя извод, че не се замисляте, че проблемът може да е при вас, а не в отделния преподавател. Звучи така: Ако имаме късмет и лекторът е и талантлив преподавател, то добре. Ако обаче не е така .... ами съжаляваме.
Ако искате да сте алтернатива на висшето образование в Бг, то трябва да наложите стандарти в преподаването.

0
29/04/2020 21:14:07
MartinBG avatar MartinBG 4803 Точки

Тъй като темата продължава да е "по принцип", по принцип съм съгласен с тезата Ви за качественото преподаване, но с уговорката, че в крайна сметка всичко е субективно, дори и възприемчивостта или предпочитанията на всеки студент към една или друга методология или качества на преподавателя. 

 

Хубавото на нашето време е, че информация, курсове (вкл. онлайн) и академии има в изобилие и всеки може да потърси и намери това, което е най-удачно за него.

 

ПП

Не съм и никога не съм бил част от екипа на СофтУни. :)

Открих два мои стари отговора, свързани донякъде с темата: тук и тук

0
Можем ли да използваме бисквитки?
Ние използваме бисквитки и подобни технологии, за да предоставим нашите услуги. Можете да се съгласите с всички или част от тях.
Назад
Функционални
Използваме бисквитки и подобни технологии, за да предоставим нашите услуги. Използваме „сесийни“ бисквитки, за да Ви идентифицираме временно. Те се пазят само по време на активната употреба на услугите ни. След излизане от приложението, затваряне на браузъра или мобилното устройство, данните се трият. Използваме бисквитки, за да предоставим опцията „Запомни Ме“, която Ви позволява да използвате нашите услуги без да предоставяте потребителско име и парола. Допълнително е възможно да използваме бисквитки за да съхраняваме различни малки настройки, като избор на езика, позиции на менюта и персонализирано съдържание. Използваме бисквитки и за измерване на маркетинговите ни усилия.
Рекламни
Използваме бисквитки, за да измерваме маркетинг ефективността ни, броене на посещения, както и за проследяването дали дадено електронно писмо е било отворено.