Loading...

Във форума е въведено ограничение, което позволява на потребителите единствено да разглеждат публикуваните въпроси.

kneav avatar kneav 7 Точки

05. Game Of Intervals /Programming Basics / PB-More-Exercises For-Loop - More Exercises

import java.util.Scanner;

public class GameOfIntervals {
    public static void main(String[] args) {
        Scanner scanner = new Scanner(System.in);

        int n = Integer.parseInt(scanner.nextLine());

        double rezult = 0;
        int n1 = 0;
        int n2 = 0;
        int n3 = 0;
        int n4 = 0;
        int n5 = 0;
        int n6 = 0;

        for (int i = 1; i <= n; i++) {
            Double value = Double.parseDouble(scanner.nextLine());

            if (value >= 0 && value <= 50) {
                if (value < 10) {
                    value *= 0.2;
                    n1++;
                } else if (value < 20) {
                    value *= 0.3;
                    n2++;
                } else if (value < 30) {
                    value *= 0.4;
                    n3++;
                } else if (value < 40) {
                    value = 50.0;
                    n4++;
                } else {
                    value = 100.0;
                    n5++;
                }
                rezult += value;
            } else {
                rezult /= 2;
                n6++;
            }
        }
        System.out.printf("%.2f%n", rezult);
        System.out.printf("From 0 to 9: %.2f%%%n", (n1 * 1.0 / n * 100));
        System.out.printf("From 10 to 19: %.2f%%%n", (n2 * 1.0 / n * 100));
        System.out.printf("From 20 to 29: %.2f%%%n", (n3 * 1.0 / n * 100));
        System.out.printf("From 30 to 39: %.2f%%%n", (n4 * 1.0 / n * 100));
        System.out.printf("From 40 to 50: %.2f%%%n", (n5 * 1.0 / n * 100));
        System.out.printf("Invalid numbers: %.2f%%", (n6 * 1.0 / n * 100));
    }
}

 

В Judge : Грешка при компилация.

В IJ се изпълнява без проблем. 

Къде бъркам или какво не му харесва на judge? 

 

Примерен вход и изход

Вход

Изход

Обяснения

10

43

57

-12

23

12

0

50

40

30

20

295.80

From 0 to 9: 10.00%

From 10 to 19: 10.00%

From 20 to 29: 20.00%

From 30 to 39: 10.00%

From 40 to 50: 30.00%

Invalid numbers: 20.00%

10 хода; Начален резултат = 0 точки

1ви ход: 40 <= 43 <= 50 à към резултата се добавят 100 точки

2ри ход: 57 > 50 àневалидно число à 100/2 = 50 точки

3ти ход:-12 < 0 à невалидно число à 50/2 = 25 точки

4ти ход: 20 <= 23 <= 29 à към резултата се добавят 40% от 23 = 25 + 9.2 = 34.2 и така до 10тият ход......

 

От 0 до 9: 1 число (0) = 10%

От 10 до 19: 1 число (10) = 10%

От 20 до 29: 2 числа (20 и 23) = 20%

От 30 до 39: 1 число (30) = 10%

От 40 до 50: 3 числа (40, 43 и 50) = 30%

Невалидни: 2 числа (57 и -12) = 20%

Тагове:
0
Programming Basics with Java 25/05/2020 11:34:59
silenzio avatar silenzio 56 Точки

Привет,

"value" трябва да е цяло число....

0
kneav avatar kneav 7 Точки

Съгласен ама не може да е причина за компилационна грешка

0
25/05/2020 12:45:56
silenzio avatar silenzio 56 Точки

Ами може:

import java.util.Scanner;

public class GameOfIntervals {
    public static void main(String[] args) {
        Scanner scanner = new Scanner(System.in);

        int n = Integer.parseInt(scanner.nextLine());

        double rezult = 0;
        int n1 = 0;
        int n2 = 0;
        int n3 = 0;
        int n4 = 0;
        int n5 = 0;
        int n6 = 0;

        for (int i = 1; i <= n; i++) {
            int value = Integer.parseInt(scanner.nextLine());
double value1=0;
            if (value >= 0 && value <= 50) {
                if (value < 10) {
                  value1=  value * 0.2;
                    n1++;
                } else if (value < 20) {
                 value1=   value * 0.3;
                    n2++;
                } else if (value < 30) {
                  value1= value * 0.4;
                    n3++;
                } else if (value < 40) {
                    value1 = 50;
                    n4++;
                } else {
                    value1 = 100;
                    n5++;
                }
                rezult += value1;
            } else {
                rezult /= 2;
                n6++;
            }
        }
        System.out.printf("%.2f%n", rezult);
        System.out.printf("From 0 to 9: %.2f%%%n", (n1 * 1.0 / n * 100));
        System.out.printf("From 10 to 19: %.2f%%%n", (n2 * 1.0 / n * 100));
        System.out.printf("From 20 to 29: %.2f%%%n", (n3 * 1.0 / n * 100));
        System.out.printf("From 30 to 39: %.2f%%%n", (n4 * 1.0 / n * 100));
        System.out.printf("From 40 to 50: %.2f%%%n", (n5 * 1.0 / n * 100));
        System.out.printf("Invalid numbers: %.2f%%", (n6 * 1.0 / n * 100));
    }
}

0
Можем ли да използваме бисквитки?
Ние използваме бисквитки и подобни технологии, за да предоставим нашите услуги. Можете да се съгласите с всички или част от тях.
Назад
Функционални
Използваме бисквитки и подобни технологии, за да предоставим нашите услуги. Използваме „сесийни“ бисквитки, за да Ви идентифицираме временно. Те се пазят само по време на активната употреба на услугите ни. След излизане от приложението, затваряне на браузъра или мобилното устройство, данните се трият. Използваме бисквитки, за да предоставим опцията „Запомни Ме“, която Ви позволява да използвате нашите услуги без да предоставяте потребителско име и парола. Допълнително е възможно да използваме бисквитки за да съхраняваме различни малки настройки, като избор на езика, позиции на менюта и персонализирано съдържание. Използваме бисквитки и за измерване на маркетинговите ни усилия.
Рекламни
Използваме бисквитки, за да измерваме маркетинг ефективността ни, броене на посещения, както и за проследяването дали дадено електронно писмо е било отворено.