Loading...

Във форума е въведено ограничение, което позволява на потребителите единствено да разглеждат публикуваните въпроси.

Dimitri avatar Dimitri 98 Точки

Ресурси: 3D Анимация за игралната индустрия - юни 2017_част_1_Лекция_02

Това са линкове към двете картинки от лекцията, необходими за домашното: 

LOGO --->  https://drive.google.com/open?id=0B4pwE5BwFdFNT0hnSU8tc0NFMTA

CAT ---->  https://drive.google.com/open?id=0B4pwE5BwFdFNWmVPRGtuUUsxNTA

Домашното е желателно, но не е задължително. Трябва да изпратите Мауа проекта (архивиран) в .zip или .rar

За целта използвайте бутона "upload"

 

Успех,

 

Димитри

Тагове:
0
3D Animation
asen.kanev avatar asen.kanev 2 Точки

Здравейте, Димитри,

Искам да питам дали записът от втората лекция ще се качи и от екран? Най-вече да знам дали да го изчакам (по-добре се виждат менютата и т.н. при него) или да започвам с разучаване/домашно още сега :). Мерси!

 

Поздрави,

Асен

0
Marmozetka avatar Marmozetka 1 Точки

Здравейте, може ли да сложите видео и на екрана (както беше на първата лекция) - защото видеото от Камерата е с много лошо качество на звука?

0
MarielaShaleva avatar MarielaShaleva 10 Точки

И двете видеа ги има, но двете са с лошо качество на картина и звук, бих помола лектора да говори в микрофона, абсолютно нищо не се разбира, и ми се налага да гадая какви стъпки трябва да изпълнявам.

 

0
leonnybg avatar leonnybg 7 Точки


Здравейте! Молбата ми е утре в началото на лекцията да покажете отново качването на котката и логото в средния обект с точните команди. При  мен излизат бели петна... И моля за по-ясен запис и звук, както и височина на звука.Ако трябва изписвайте на екрана командите и стъпките, за да може да се проследява работата Ви. Благодаря! Успех на курса!

0
flareset avatar flareset 140 Точки

Здравейте! Наистина на лаптоп, без външно озвучаване, звукът е много слаб. Наложи се да го свалям, за да го усилвам над 100% с видео плейър. Видеото от екрана е с малко по-силен звук, но  беше качено четири дни по-късно. Ако не е проблем, нека се качва заедно с другото, защото то всъщност е по-важно от това с камерата.

0
t_zografov avatar t_zografov 2 Точки

Здравейте,

Тъй като изпуснах срока и бутона за качване на домашно от втората лекция не е активен, мога ли да кача домашно в последствие? 

Поздрави! 

 

0
AndroVuchkov avatar AndroVuchkov 0 Точки

Здравейте,

само на мен ли ми се струва или е така хаотично преподаването на лекциите? Лош звук и картина. Гадая почти винаги кое къде и как?  Определено научавам по-бързо и по-лесно от клипове в Ютуб .Последователноста и промяна на обекти ,форма,цветове и анимиране. Следя всяка лекция с голям интерес и адски зор да разбера разхожднето из екрана и менютата ,че в един момент се чудя какво става за какво говорихме ,къде отидохме и защо? Пак връщам ,пак преглеждам.....накрая търся из Ютуб -където има доста последователно наравени клипове с действия.

Ето този пич обяснява  подробно кое как го е направил с последователност на действията :

https://www.youtube.com/watch?v=tElsku3aKQI

( надявам се да бъде в полза на начинаещите като мен)

Поздрави.

0
25/06/2017 13:09:52
StefanRumenovGrancharov avatar StefanRumenovGrancharov 31 Точки

Съгласен съм с коментара. Предполагам, че се дължи на Обновения UI на Maya 2017, на която ѝ предстоят още не малко update-fixes за да я нарека по-"user-friendly" от 3Ds Studio. Marking menu-тo е страхотна идея, но е разхвърляно и наблъскано с прекалено много опции, та чак до безпорядък. На 4 различни места има опции за смяна на viewport-ответе и техните display-settings - прекалено е. За Pivot around object , разбирам, но Defaul Pan функцията изисква hold Alt + Middle M.B., което ми се струва излишно. Cycle between Camera views е може би една от най-важните функции за бърза работа и трябва да е с минимум key-combinations.. Като цяло Default HOTKEYs можеха да бъдат поне малко по-подробно допълнени за основните прозорци като Material Editor (Hypershader) , Render Scene(view) , Render Settings, Atributes , chanel box, wireframe/texture display - toggle липсва (много добра опция събрана в един бутон, а не в 7 номера)  etc.
При един и същ брой frame-ове, Frame-increments  на Time Slider зависят  правопропорционално от fps-Playback (24fps ,30fps .. etc) по default, което води до безсмислени грешки при смяна на fps , за това са и тези неправилни десетични дроби при всяка смяна (направено е с цел да се запази константно time-frame-ratio-то , но накрая това бърка повече).
 Благодаря за линка , в интерес на истината, има страшно много добри и последователни обяснения в YouTube, основно на английски език, но пък това не трябва да е проблем за съвременния digital - дизайнер.

0
25/06/2017 16:00:36
Trickitty avatar Trickitty 2 Точки

Срока е до 1-ви Юли. Под втора лекция се има предвид ОСНОВНИ ТЕХНИКИ В 3D МОДЕЛИРАНЕ НА ПЕРСОНАЖ, която е под номер 3 в менюто. 

0
Можем ли да използваме бисквитки?
Ние използваме бисквитки и подобни технологии, за да предоставим нашите услуги. Можете да се съгласите с всички или част от тях.
Назад
Функционални
Използваме бисквитки и подобни технологии, за да предоставим нашите услуги. Използваме „сесийни“ бисквитки, за да Ви идентифицираме временно. Те се пазят само по време на активната употреба на услугите ни. След излизане от приложението, затваряне на браузъра или мобилното устройство, данните се трият. Използваме бисквитки, за да предоставим опцията „Запомни Ме“, която Ви позволява да използвате нашите услуги без да предоставяте потребителско име и парола. Допълнително е възможно да използваме бисквитки за да съхраняваме различни малки настройки, като избор на езика, позиции на менюта и персонализирано съдържание. Използваме бисквитки и за измерване на маркетинговите ни усилия.
Рекламни
Използваме бисквитки, за да измерваме маркетинг ефективността ни, броене на посещения, както и за проследяването дали дадено електронно писмо е било отворено.