Ресурси: 3D Анимация за игралната индустрия - юни 2017_част_1_Лекция_02 - Софтуерен университет

+ Нов въпрос
Dimitri avatar Dimitri 85 Точки

Ресурси: 3D Анимация за игралната индустрия - юни 2017_част_1_Лекция_02

Това са линкове към двете картинки от лекцията, необходими за домашното: 

LOGO --->  https://drive.google.com/open?id=0B4pwE5BwFdFNT0hnSU8tc0NFMTA

CAT ---->  https://drive.google.com/open?id=0B4pwE5BwFdFNWmVPRGtuUUsxNTA

Домашното е желателно, но не е задължително. Трябва да изпратите Мауа проекта (архивиран) в .zip или .rar

За целта използвайте бутона "upload"

 

Успех,

 

Димитри

Тагове:
0
3D Animation
asen.kanev avatar asen.kanev 1 Точки

Здравейте, Димитри,

Искам да питам дали записът от втората лекция ще се качи и от екран? Най-вече да знам дали да го изчакам (по-добре се виждат менютата и т.н. при него) или да започвам с разучаване/домашно още сега :). Мерси!

 

Поздрави,

Асен

0
Marmozetka avatar Marmozetka 1 Точки

Здравейте, може ли да сложите видео и на екрана (както беше на първата лекция) - защото видеото от Камерата е с много лошо качество на звука?

0
MarielaShaleva avatar MarielaShaleva 1 Точки

И двете видеа ги има, но двете са с лошо качество на картина и звук, бих помола лектора да говори в микрофона, абсолютно нищо не се разбира, и ми се налага да гадая какви стъпки трябва да изпълнявам.

 

0
leonnybg avatar leonnybg 3 Точки


Здравейте! Молбата ми е утре в началото на лекцията да покажете отново качването на котката и логото в средния обект с точните команди. При  мен излизат бели петна... И моля за по-ясен запис и звук, както и височина на звука.Ако трябва изписвайте на екрана командите и стъпките, за да може да се проследява работата Ви. Благодаря! Успех на курса!

0
flareset avatar flareset 121 Точки

Здравейте! Наистина на лаптоп, без външно озвучаване, звукът е много слаб. Наложи се да го свалям, за да го усилвам над 100% с видео плейър. Видеото от екрана е с малко по-силен звук, но  беше качено четири дни по-късно. Ако не е проблем, нека се качва заедно с другото, защото то всъщност е по-важно от това с камерата.

0
t_zografov avatar t_zografov 1 Точки

Здравейте,

Тъй като изпуснах срока и бутона за качване на домашно от втората лекция не е активен, мога ли да кача домашно в последствие? 

Поздрави! 

 

0
AndroVuchkov avatar AndroVuchkov 0 Точки

Здравейте,

само на мен ли ми се струва или е така хаотично преподаването на лекциите? Лош звук и картина. Гадая почти винаги кое къде и как?  Определено научавам по-бързо и по-лесно от клипове в Ютуб .Последователноста и промяна на обекти ,форма,цветове и анимиране. Следя всяка лекция с голям интерес и адски зор да разбера разхожднето из екрана и менютата ,че в един момент се чудя какво става за какво говорихме ,къде отидохме и защо? Пак връщам ,пак преглеждам.....накрая търся из Ютуб -където има доста последователно наравени клипове с действия.

Ето този пич обяснява  подробно кое как го е направил с последователност на действията :

https://www.youtube.com/watch?v=tElsku3aKQI

( надявам се да бъде в полза на начинаещите като мен)

Поздрави.

0
25/06/2017 13:09:52

Съгласен съм с коментара. Предполагам, че се дължи на Обновения UI на Maya 2017, на която ѝ предстоят още не малко update-fixes за да я нарека по-"user-friendly" от 3Ds Studio. Marking menu-тo е страхотна идея, но е разхвърляно и наблъскано с прекалено много опции, та чак до безпорядък. На 4 различни места има опции за смяна на viewport-ответе и техните display-settings - прекалено е. За Pivot around object , разбирам, но Defaul Pan функцията изисква hold Alt + Middle M.B., което ми се струва излишно. Cycle between Camera views е може би една от най-важните функции за бърза работа и трябва да е с минимум key-combinations.. Като цяло Default HOTKEYs можеха да бъдат поне малко по-подробно допълнени за основните прозорци като Material Editor (Hypershader) , Render Scene(view) , Render Settings, Atributes , chanel box, wireframe/texture display - toggle липсва (много добра опция събрана в един бутон, а не в 7 номера)  etc.
При един и същ брой frame-ове, Frame-increments  на Time Slider зависят  правопропорционално от fps-Playback (24fps ,30fps .. etc) по default, което води до безсмислени грешки при смяна на fps , за това са и тези неправилни десетични дроби при всяка смяна (направено е с цел да се запази константно time-frame-ratio-то , но накрая това бърка повече).
 Благодаря за линка , в интерес на истината, има страшно много добри и последователни обяснения в YouTube, основно на английски език, но пък това не трябва да е проблем за съвременния digital - дизайнер.

0
25/06/2017 16:00:36
Trickitty avatar Trickitty 2 Точки

Срока е до 1-ви Юли. Под втора лекция се има предвид ОСНОВНИ ТЕХНИКИ В 3D МОДЕЛИРАНЕ НА ПЕРСОНАЖ, която е под номер 3 в менюто. 

0