Loading...
модул

System Administration - март 2023

2 курса в модула
12 кредита
Запиши се

Курсове в модула

Умения, които ще придобиеш

  • Добавяне и управление на услуги
  • Наблюдение и управление на системата
  • Архивиране и възстановяване на системата
  • Създаване на скриптове и автоматизиране на задачи
  • Изграждане и управление на Active Directory
  • Инсталиране и настройка на различни варианти на Windows Server
  • Увереност при работа в конзолата
  • Инсталиране и управление на софтуер
  • Настройка на мрежова свързаност и услуги
  • Управление на потребители и права за достъп
  • Инсталиране и настройка на Linux базирани операционни системи
Виж още

За кого е подходящ модулът?

Модулът е ориентиран както към бъдещи и начинаещи системни администратори, така и към хора с опит в други операционни системи, на които предстои или се налага да управляват Windows и Linux системи.

Как мога да се запиша?

За да се запишете, кликнете ТУК или бутона "ЗАПИШИ СЕ" и следвайте стъпките. След успешно заплащане на таксата, Вие ще бъдете записани за обучението.

Докога мога да се запиша и кога стартира модулът?

Записването в модулa е отворено до 29 март. Обучението стартира на 31 март 2023 г. Занятията се провеждат изцяло онлайн, като:

Windows System Administration- март 2023 стартира на 31 март 2023 г.;
Linux System Administration - юни 2023 стартира на 2 юни 2023 г.

Как и къде ще се провеждат занятията?

Можете да се обучавате онлайн в реално време. Веднага след всяко занятие получавате и достъп до записа на занятието и учебните ресурси.

Има ли допълнителни изисквания?

Необходим софтуер или хардуер за участие в курса Windows System Administration:

Хардуер:

• Процесор, поддържащ VT-x или AMD-V;
• Свободна оперативна памет поне 6 GB;
• Свободно дисково пространство поне 80 GB.

Софтуер:

• 64-битова операционна система (съвременна версия на Windows, macOS или Linux x64 дистрибуция);
• Софтуер за виртуализация.

Желателно е курсистите да имат базови познания по:

• Виртуализация;
• Компютърни мрежи;
• Операционни системи.


Необходим софтуер или хардуер за участие в курса Linux System Administration:

Хардуер:

• Процесор, поддържащ виртуализация (VT-x или AMD-V);
• Свободна оперативна памет поне 4 GB;
• Свободно дисково пространство поне 40 GB.

Софтуер:

• 64-битова операционна система (Windows 7/8/10; OS X 10.8+; Linux x64 дистрибуция);
• VirtualBox 6.х или друг софтуер за виртуализация (https://www.virtualbox.org/wiki/Downloads);
• Дистрибуция на някоя от следните дистрибуции:
- CentOS 8 (https://www.centos.org/download/);
- nopenSUSE Leap 15.1 (https://software.opensuse.org/distributions/leap);
- Ubuntu Server 20.04 (https://www.ubuntu.com/download/server);
- VirtualBox и съответните Linux дистрибуции ще бъдат инсталирани по време на курса.

Желателно е курсистите да имат базови познания по:

• Компютърни мрежи;
• Операционни системи.

Колко струва обучението в модула и какво включва?

Онлайн

300 лв.

Онлайн обучение в реално време

Доживотен достъп до видео записите и учебните ресурси

Помощ от ментор за усвояване на учебния материал

Достъп до 2 затворени Facebook групи с курсистите

Явяване на изпити (редовни), сертификати и удостоверения

При записване за модула спестявате приблизително 20% от цената на отделните курсове в него

SoftUni ви дава 100% гаранция за качеството на този модул. За нас е важно да придобиете необходимите умения и знания. Ако по някаква причина обучението не отговори на очакванията ви, ние ви гарантираме възстановяване на цялата сума, която сте заплатили. Таксата може да ви бъде възстановена до третото занятие на първия курс (до 14 април).

Димитър Захариев

Преподавател

Димитър Захариев е IT ентусиаст с интереси в различни направления, като важно място в сърцето му е отделено за технологиите с отворен код. През своите над 15 години трудов стаж е изминал целия път от сглобяването на компютърни системи до консултантската дейност. По-голямата част от опита си е натрупал при работа в хетерогенна среда. В допълнение към официалната му работа като консултант, се изявява и като openSUSE адвокат и лектор. Като openSUSE адвокат работи в посока популяризиране на проекта и в частност на openSUSE дистрибуцията.

System Administration - март 2023

System Administration - март 2023
Можем ли да използваме бисквитки?
Ние използваме бисквитки и подобни технологии, за да предоставим нашите услуги. Можете да се съгласите с всички или част от тях.
Назад
Функционални
Използваме бисквитки и подобни технологии, за да предоставим нашите услуги. Използваме „сесийни“ бисквитки, за да Ви идентифицираме временно. Те се пазят само по време на активната употреба на услугите ни. След излизане от приложението, затваряне на браузъра или мобилното устройство, данните се трият. Използваме бисквитки, за да предоставим опцията „Запомни Ме“, която Ви позволява да използвате нашите услуги без да предоставяте потребителско име и парола. Допълнително е възможно да използваме бисквитки за да съхраняваме различни малки настройки, като избор на езика, позиции на менюта и персонализирано съдържание. Използваме бисквитки и за измерване на маркетинговите ни усилия.
Рекламни
Използваме бисквитки, за да измерваме маркетинг ефективността ни, броене на посещения, както и за проследяването дали дадено електронно писмо е било отворено.