Loading...

СофтУни успешно проведе цялостно обучение по Community Management с DEVIN

avatar Катерина Костадинова 2 минути
СофтУни успешно проведе цялостно обучение по Community Management с DEVIN

СофтУни работи с редица водещи партньори по разнообразни програми – от осигуряване на високо квалифицирани кадри във водещите сфери на програмирането, дигиталния маркетинг и дизайна, до корпоративни обучения и employer branding.

С тези партньорства постигаме една от ключовите ни цели - да изградим устойчив мост между образованието и бизнеса, защото знаем, че двете са неразривно свързани помежду си.

Жельо Пенчев, дирекор Бизнес развитие, СофтУни:

Предизвикателството е да бъдеш там, където бизнесът има нужда от теб. Това е основното значение на партньорствата на СофтУни - да бъдат мост между образованието и бизнеса, между нашите курсисти и фирмите. Да запознаем бъдещите служители в компаниите с потенциалните работодатели. Да стоим близо до нашите партньори, да дефинираме техните нужди и интереси- сега и в перспектива. Чрез партньорствата целим да повишим brand awareness-а на компаниите, да покажем защо са толкова успешни, защо са предпочитани работодатели на пазара и да насочим бъдещите програмисти, маркетолози и дизайнери към тях. Също предоставяме и редица други възможности: организиране на събития, академии, корпоративни обучения, блог-статии, публикации и др. Всяко едно партньорство е строго индивидуално и се подготвя според специфичните нужди и изисквания на компанията-партньор; не работим по „шаблон“, а организираме програма, която да отговаря на бъдещите планове за развитие.“

Водени от принципа „учене за цял живот“, ние се стремим да го предаваме както на нашите курсисти, така и на корпоративните ни партньори в процесите ни на взаимна работа, защото е изключително важен за адаптация в динамичните професионални области, в които работим.

Днес ви разказваме за успешно преминалото цялостно обучение по Community Management, което проведохме за екипа на DEVIN.

Ето какво споделя екипът на лидера на пазара на натурални води след края на обучението:

„Водени от вярването, че не алгоритмите, а хората са това, което правят социалните мрежи успешни, маркетинг екипът на DEVIN направи следваща важна стъпка в дигиталните комуникации, преминавайки през цялостно обучение по управление на онлайн общности. Трейнър от страна на SoftUni Digital беше Етиен Янев, експерт по дигитален маркетинг с международен опит, а събитието се проведе в рамките на 3 дни, със специално подготвена за нуждите на DEVIN програма.“

„Всеки един от нас участва в общности, независимо дали са онлайн или офлайн. В тях ние се чувстваме поканени да споделяме и получаваме стойност. За брандовете това е отличен начин да бъдат близо до своите фенове, но и отговорност, тъй като управлението на общности изисква подготовка. Щастлив съм, че имах честта да се срещна с чудесните специалисти от DEVIN и заедно да преминем през основите на тази важна тема“ – добави Етиен Янев, водещ експерт с дългогодишен опит, понастоящем на позиция Global Head of Advocacy Marketing Unify в Atos.

В хода на обучението бяха разгледани дигиталните инструменти за управление на групи, последните тенденции в онлайн комуникациите, стандарти за установяване на общности и преглед на отделните казуси, които са част от задълженията на специалистите по Community Management. Разбира се, имаше време и за тиймбилдинг част, в която участниците се включиха в разнообразни продуктивни дискусии, обединени от една идея – „когато сме заедно, сме по-силни“.

Вижте повече информация за партньорите ни на тази страница. Възможностите за партньорство със СофтУни можете да видите тук.