Loading...

СофтУни и Пощенска банка – заедно по пътя към дигиталното бъдеще

СофтУни и Пощенска банка – заедно по пътя към дигиталното бъдеще

С обща визия за иновации и развитие на дигиталните умения у младите таланти, СофтУни и Пощенска банка се превръщат в ключови стратегически партньори още през 2018 година.

Тази колаборация съчетава водещите образователни програми на СофтУни с иновативните банкови решения на Пощенска банка, създавайки уникална синергия между образование и бизнес.

Ето какви възможности предлага това партньорство за младите кадри:

Мост между образованието и бизнеса

Основната цел на партньорството е да свърже образованието с IT и дигиталния бизнес в България, като предоставя реален опит на младите таланти в индустрията.

Курсистите в СофтУни придобиват практически умения и възможността да развият своя потенциал в една от водещите банки в страната. От своя страна, експерти на Пощенска банка са гост-лектори на семинари в СофтУни, по различни теми, а служителите имат възможност да надграждат своите дигитални умения с помощта на водещи лектори от СофтУни.

Сред значимите инициативи в рамките на партньорството между СофтУни и Пощенска банка е програмата Career Booster. Тя представлява структурирана видео библиотека, която предоставя на курсистите ценни професионални насоки и съвети от водещи експерти. Пощенска банка играе ключова роля, като активно участва в създаването на съдържание и предоставянето на експертни насоки.

Обща посока

И СофтУни, и Пощенска банка споделят обща визия за бъдещето, насочена към развитие и внедряване на иновации, базирани на изкуствен интелект (AI).

За СофтУни, обучението и практическата подготовка в сферата на AI е ключов елемент от програмите, като курсистите получават достъп до най-съвременните технологии и методологии в областта. Това подготвя младите специалисти за успешна кариера в разнообразни индустрии, включително банковия сектор.

С обявяването на ежегодната си стажантска програма, Пощенска банка внедри иновативни инструменти, базирани на изкуствен интелект (AI), с които надгражда геймифицирания си кариерен сайт, модернизират и улесняват процеса на кандидатстване за работа и стаж. Тези AI технологии включват “Story Builder“, “CV Assistant“ и “Interview Trainer“, които надграждат стратегията на банката за привличане и развитие на таланти с различни нестандартни подходи.

Трите AI асистенти подпомагат талантите в техния професионален път, като развиват компетенциите им на различни етапи в процеса на кандидатстване за работа и стаж, предоставят им персонализирана обратна връзка, алтернативни подходи при липса на опит и им дават възможност да подобряват цялостното си представяне пред работодателите.

Пощенска банка е първата финансова институция на пазара в България с AI Story Builder за кандидатстване на база умения в духа на актуалните световни тенденции, както и една от първите в страната с AI асистенти на кариерния си сайт:

AI CV Assistant: помага за по-ефективно  CV с персонални съвети за подобрение;

AI Story Builder: на база лична история анализира, силни и слаби страни, като създава профил с умения за кандидатстване без CV;

AI Interview Trainer: подготвя за успешно интервю с реалистична симулация и предложения за по-добри отговори.

Съвместното развитие в посока AI подчертава ангажимента на двете организации към дигиталната трансформация и изграждането на знания и умения, които са от съществено значение за бъдещето.

Това партньорство не само създава нови възможности за младите таланти, но и допринася за по-широкото приложение на AI в различни сектори на икономиката.

Можем ли да използваме бисквитки?
Ние използваме бисквитки и подобни технологии, за да предоставим нашите услуги. Можете да се съгласите с всички или част от тях.
Назад
Функционални
Използваме бисквитки и подобни технологии, за да предоставим нашите услуги. Използваме „сесийни“ бисквитки, за да Ви идентифицираме временно. Те се пазят само по време на активната употреба на услугите ни. След излизане от приложението, затваряне на браузъра или мобилното устройство, данните се трият. Използваме бисквитки, за да предоставим опцията „Запомни Ме“, която Ви позволява да използвате нашите услуги без да предоставяте потребителско име и парола. Допълнително е възможно да използваме бисквитки за да съхраняваме различни малки настройки, като избор на езика, позиции на менюта и персонализирано съдържание. Използваме бисквитки и за измерване на маркетинговите ни усилия.
Рекламни
Използваме бисквитки, за да измерваме маркетинг ефективността ни, броене на посещения, както и за проследяването дали дадено електронно писмо е било отворено.