Loading...

Във форума е въведено ограничение, което позволява на потребителите единствено да разглеждат публикуваните въпроси.

Lucky13+deleted! avatar Lucky13+deleted! 3 Точки

Проблем с прожектирането на числата (картинка) върху 3D героя! (Лекция втора)

Здравейте,

Макар, че направих това което беше показано в лекцията (Върху материала сложих Project, след това добавих файл и после сложих цялото това върху mesh-a) и дори пробвах нещо което намерих в нета (работих с UV-тата и направих текстура за целият модел), всеки път след прилагане на материала с файловете върху обекта, обекта се връща към първичният lamber материал. Нямам представа защо става така и как да го оправя!

Тагове:
1
3D Animation
BraveHamster avatar BraveHamster 37 Точки

Архивирай си проекта и го качи в дропбокс или някой подобен сайт и ще го погледна.

Ако не ти се занимава - натисни control + a и в Attribute editor-a се увери, че материалът, който си сложил върху обекта, е правилният.

1
Lucky13+deleted! avatar Lucky13+deleted! 3 Точки

https://www.dropbox.com/sh/fwwxubxspul6shp/AAA1gPj_XmZP07HwTOGIzoz9a?dl=0 Това е линк към Dropbox-a и задачата. Благодаря предварително за помощта :)

1
BraveHamster avatar BraveHamster 37 Точки

хаха :Д

 

Сети ли се да натиснеш 6 за да ти покаже текстурите във Viewport-a ? :Д

При мен няма проблем : http://i.imgur.com/gCIW7JZ.jpg

1
17/06/2016 22:06:42
Lucky13+deleted! avatar Lucky13+deleted! 3 Точки

Опа :Д не се бях сетил, просто върху други модели не ми се е налагало вианги е ставало

1
Dimitri avatar Dimitri 98 Точки

Следвайте точно последователността на стъпките показани в лекцията. На този етап не е необходимо да работим с UV sets,

0
Можем ли да използваме бисквитки?
Ние използваме бисквитки и подобни технологии, за да предоставим нашите услуги. Можете да се съгласите с всички или част от тях.
Назад
Функционални
Използваме бисквитки и подобни технологии, за да предоставим нашите услуги. Използваме „сесийни“ бисквитки, за да Ви идентифицираме временно. Те се пазят само по време на активната употреба на услугите ни. След излизане от приложението, затваряне на браузъра или мобилното устройство, данните се трият. Използваме бисквитки, за да предоставим опцията „Запомни Ме“, която Ви позволява да използвате нашите услуги без да предоставяте потребителско име и парола. Допълнително е възможно да използваме бисквитки за да съхраняваме различни малки настройки, като избор на езика, позиции на менюта и персонализирано съдържание. Използваме бисквитки и за измерване на маркетинговите ни усилия.
Рекламни
Използваме бисквитки, за да измерваме маркетинг ефективността ни, броене на посещения, както и за проследяването дали дадено електронно писмо е било отворено.